duminică, 31 august 2008

Ajuta Doamne necredintei mele, sa cred

Sa cititi ' Jurnalul Fericirii' de N.Steinhardt.. de loc e din Braila, dar s-a nascut in Buzau. Evreu si fost ateu convins,s-a cerstinat dupa 5 ani de inchisoare in timpul regimului comunist..un critic spune ca anii dupa gratii i-au fost scriitorului 'biblioteca si altar'..eu cred insa ca nu el a ales credinta, ci credinta l-a salvat pe el..si daca nu ma insel, daca bine imi aduc aminte - asta sustine si Steinhardt.

Il admir pe acest om pentru multe calitati , dar mai ales pentru ca a scris aceasta carte. Multumesc Steinhardt pentru gandurile tale..multumesc ca le-ai impartasit si cu noi.

Sa citit 'Jurnalul Fericirii'..sa vedeti si voi ce inseamna sa fii un om fericit..DA..sa vezi si tu ..si tu..ca de aia e dat omul pe lume - ca sa fie fericit!

9 comentarii:

  1. Bine ai venit pe blogger, walzule !:air_kiss: La mai multe postari :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru primire ..desi nu stiu exact ce caut aici.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo,chiar trebuie sa economisesc sa-mi comand cartea asta,pentru ca nu am gasit-o nicaieri:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Cere-o la profa de fizica.
    Posibil sa o aiba :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci luni o sa vorbesc cu ea;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru ca m-ai recomandat sa citesc cartea,si m-ai ajutat la procurarea ei.E minunata,nici nu am cuvinte.Cu cat "inaintez in ea" imi dau seama ca am asa multe motive sa fiu fericita!Sincer multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    Fiifericita, iubita.
    Si fericeste-i si pe cei din jurul tau.
    Daca noi, oamenii..ne-am aminti in fiecare zi sa descoperim si sa meditam cateva minute la lucrurile aparent gratuite pe care le avem si le traim...am descoperi ca suntem mai fericiti decat am putea visa sau anticipa vreodata.

    Pana la urma, si doar faptul ca inghitim fara sa ne doara .. cand stim ca atunci cand ne doare gatul, inghitim atat de greu..poate sa survina printr-o impacare si multumire sufleteasca.

    Pare ideal, dar de noi tine realitatea.
    Suntem liberi sa ne alegem singuri lanturile si sa ne bucuram ca avem , fie chiar si limitat, o gama infinita de optiuni in viata.

    RăspundețiȘtergere
  8. De cand citesc cartea,in fiecare dimineata,pe autobuz chiar stau si meditez la aceste lucruri aparent gratuite,cum zici tu,si chiar incep sa zambesc,sa fiu mai bine dispusa...mai eliberata de lanturi,si mai fericita.Sa fii fericita si tu,draga mea!Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere