duminică, 31 august 2008

Nimeni nu ma poate opri

Cine zice ca cel mai mare act de curaj e speranta, bine zice!
Sa indraznesti mereu sa visezi, sa nu devii o epava sentimentala cand dai de suferinti, sa recunosti ca mereu poti gresi, sa lupti sa ajungi la nori..sa nu fii niciodata altceva decat ceea e admiri.
Si sa zica cine ce-o vrea, e viata mea..fiecare clipa imi aduce sansa la un nou inceput..e constiinta mea, e viata mea, e continuitatea trairilor mele!
Refuz sa ma plafonez..refuz sa las vreo deceptie sa-mi taie aripile..la naiba, chiar vreau sa ajung la nori!

http://www.trilulilu.ro/belladonna/93a8cd187f8e02

2 comentarii:

  1. Nu lăsa nimic ca să-ţi taie elanul :) . Nimeni şi nimic din lume nu merită un asemenea sacrificu.

    RăspundețiȘtergere
  2. da..asa e ingeras..si tu cu tineretea ta o stii cel mai bine. nu lasa pe nimeni sa-ti taie aripile :)

    RăspundețiȘtergere