marți, 23 septembrie 2008

Azi mi-ai trimis 62 de flori..

Azi mi-ai trimis flori
Nu una, nici zece
Azi mi-ai trimis
62 de flori.

Sunt rosii trandafiri
Putini ofiliti
Fara parfum
Si mult invechiti.

Sunt doar pentru mine
Scrie clar pe bilet
Pacat ca e frig
Si n-am aracet.

Le-as sterge culoarea
Le-as pune nas de clovn
Sa joci cu ei tu
Dar eu nu ma joc.

Cred ca esti sincer
Si cred ca regreti
Asta e viata
De crezi, sau nu crezi.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Nu stiu ce sa fac
In casa nu-si au loc
De-ar putea-ncalzi
Pe loc le-as da foc.

Sunt trandafirii tai
Regretele tale
Nu ma implica
Eu n-am lacrimi amare.

Nu mi-e mila de tine
Nu ma impresionezi
Te rog sa intelegi
Nimic nu mai primesc.

'Nerecunoscatoareo!'
Aud cum ma alinti
N-am nici o obligatie
S-ascult ce ai de zis.

Atat ai invartit-o
Ca hora-n joc de cerc
Te-aud din departare
Insa nimic nu cred.

Sa fie adevarul
Poate si asta e
Dar nu sunt eu de vina
Ca-ncrederea nu e.

Ti-am dat-o ca o floare
Fara s-astept raspuns
Frumos mirositoare
Atata tu mi-ai spus.

Dar floarea ofileste
Cand apa nu ii dai
Mereu va-se-va stinge
Cand lut esti, dar nu stai.

Ai fost doar praf in vant
Minciuna ofilese
Increderea o seaca
Si asta e..s-a dus.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Priveste luna, uite
Se-apleaca inspre tine
Schimb iarasi galaxia
Dar nu ma schimb si eu.

Ti-as da aceste versuri
In semn de multumire
Si totusi nu m-ai crede
Ca eu, sunt insami EU.

Viseaza-n continuare
Ceasului tau i-am dat
Prea multa 'desteptare'
Si azi, s-a incheiat.

Ba nu, azi e lumina
Alaltaieri s-a dus
Sau luna cea trecuta?
Ce bine e acum.

Si nu sunt pentru tine
Aceste versuri 'reci'
Vin sa imbratiseze
Rupturile de crengi

Copaci din toata lumea
Furtuna cand va trece
NU-i cazul sa va plangeti
Coroana spulberand.

Si nici o datorie
Sa nu-ndraznici s-alegeti
Ci doar sa va refaceti
Prin zumzete cantand

Si nu, nu-i vina voastra
Ca vreti un vant duios
E vina intamplarii
E viata, e frumos..

Dar e si greu s-alegeti
Din prima un raspuns
Care sa nimereasca
To ce aveti de dus.

N-alegeti sa luptati
Mereu cu Nero-al Romei
Mai bine renuntati
Si-alegeti viata noua

In fiecare zi
Se naste alta sansa
Sa fii un fericit
Doar tu-ti poti da speranta

Poti sa alegi sa stai
Si sa indrepti veninul
Dar te intreb acum
Merite-va-s-ar chinul?

Cand frunze nu mai ai
De prea multa valtoare
Ai darul sa vezi clar
Caci nu mai e stramtoare.

Si daca tu mai vrei
Sa vina iarasi vantul
O viata cum o ceri
Aduce-va-ti pamantul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu