marți, 16 septembrie 2008

Ce e aia misandrina?

Mi s-a atras atentia ca din postarile mele ar reiesi (mdea..) ca as fi o misandrina.
Hmm..ete fleosc, de parca nu as avea altceva mai bun de facut.

Da..am vorbit de barbatii incuiati, mandri si magari. Cine nu se simte sa nu se includa in categorie. Easy.
Nu incape vorba ca nu ar exista si femei incuiate, mandre si magarite. Ihaaaa..e plina lumea de ele.

Multa lume considera ca un barbat care profita e un trantor, pe cand, o femeie care profita, daca nu e curva, e doamna.

'Da. S-a aranjat bine, Are barbat cu slujba, casa, masina..bla bla bla.'
'Pai la cat de frumusica este, nici nu ma mir ca a pus mana pe un asemenea exemplar'
'Decat sa fie proasta unui coate goale, mai bine sa fie proasta unuia cu valoare -aka bani'

Om sa fii, femeie ori barbat, ce conteaza aia cand aduci respect prin ceea ce esti?
Baliverne de oameni plictisiti.

Sa mai continui?..nu, cred ca nu are rost.
Hai sa zic ca o inteleg pe bunica..pe vremea ei era mai greu sa isi faca fata cariera si un rost pe lume - in afara de mama si sotie.
Dar pe mamele generatiei mele, nu le inteleg..
Ce mama poti fi tu sa iti educi fata sa puna mana pe un barbat. Oricare ar fi ala.
Ce expresie e asta 'sa pui mana'?

Ha ha..da..sa nu uit! Vorbeam cu o cunostiinta de vreo 25 de ani la activ care urmeaza sa se casatoreasca. Si, pe cat de cuvioasa si neinteresata si fericita si indragostita se dadea, pe atat fleos!..scapa bata in balta. Ha ha..
-Crede-ma draga mea, nici nu stiu cum sa-i mai multumesc la Dzeu ca am pus mana pe un barbat ca asta. Imi face toate poftele ..asa ceva nici n-ai mai vazut.
M-am abtinut cat m-am abtinut..si cand am vazut ca nu mai termina sa ma puna la curent cu convietuirea lor spectaculoasa (fara sa intreb ceva macar)..m-am luat si m-am dus.
Probabil ca nu am inteles eu bine cat de indragostita era..insa a pus capac intregii tarasenii un tip 'cica bine' care trecu pe langa noi. Deci, oameni buni : ii cunoasteti pe barbatii aia care saliveaza..cum li se zice? - a da ->> libidinosi.
No, le-am gasit perechea!


Nu mai dau exemple si nici nu condamn. Si nici nu mi-e mila de ele sau de ei..acuma deh, vorba lui nea Constantin : daca e atat de proasta/prost sa se lasa dus de nas, isi merita soarta.'

Dar nici nu le admir si nici nu le aduc lauda..o admir pe femeia aceea care isi face un rost in viata independent de ceilalti..aia care se poate lauda ca sta pe propriile ei picioare mai presus de orice. Si daca alege sa fie si sotie si mama, cu atat mai bine. Da, admir femeile independente.
Il admir pe acel barbat care indrazneste sa iubeasca o femeie independenta si care isi dezvolta orizontul langa orizontul femeii, nu pe acela care face 'burp' de la bere in fata tv-ului, asteptand ca sotioara sa-i aduca in haine gucci - mancare la pat.

4 comentarii:

  1. :D intotdeauna stilu tau de abordare ma face sa zambesc , nu pentru ca nu ai dreptate, ci pentru ca ai prea multa cateodata ...si prea putini oameni isi dau seama citind,citesc si cu cititul raman...am sa-ti pov ceva , candva ...(app, mersi...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru parere, apreciez.
    Sper ca pot sa ma bazez pe tine si in caz de critica. :D
    Cat despre cei care citesc..indraznesc sa sper ca nu raman doar cu cititul..subconstientul nu doarme, si mai ales -nu iarta pe nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu esti misandrina, esti doar o mica feminista :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm..daca asa este definita conventionala aceasta latura de 'firesc' al meu, fie..recunosc ca sunt o feminista.
    dar una pasnica, bineinteles :))

    RăspundețiȘtergere