luni, 22 septembrie 2008

de ce blog?

Atat prieteni cat si straini ma intreaba de ce mi-am facut blog..ca sa ies in evidenta?..ca sa demonstrez ceva?..sau pur si simplu ca sa tin pas curentului?

Hmm
Sincer sa va spun, nici eu nu stiu exact. E drept ca ma batea gandul de ce si ce ar fi daca mi-as face un blog...dar nu am gasit raspuns nici atunci si nu cred ca il am nici acum..decat poate ca sa scot si eu capusorul in lume si sa imi spun parerea..poate se gasesc si altii care sa comenteze la ce am de spus, de la care, de ce nu, sa invat cate ceva..sau poate care sa imi sustina ideile oarecum 'stangace'..
Sau, chiar ca sa fiu eu un sustinator indirect unei persoane cu o idee 'stangace'.
Nu stiu altii cum sunt, dar eu obisnuiesc sa imi pun intrebari mai multe doar dupa ce fac cate ceva (care nu tine de actul de a fi responsabil!)..si nu inainte.

Pe de alta parte, am foarte multi prieteni .. si nu, nu bravez..caci si daca ajung sa vorbesc intens 2 3 zile doar cu o persoana, sau la naiba de ce sa nu recunosc - o noapte..ajunge sa-mi fie aproape(chiar daca apoi ne intalnim mai rar, sau periodic)..insa eu nu am timp sa stau in loc si sa ma tin de o anumita 'gasca'..asa ca las loc celora care imi duc dorul, sa vada ce ganduri mai imi strabat sufletul.
Adevarul e ca putini prieteni ma cheama la distractie..majoritatea ma cheama cand au nevoie de un umar, de o incurajere sau mai ales de -->> un sut in fund.
Scriind, de multe ori, imi sunt propriu-mi umar la greu si cum toti suntem oameni poate ca acest umar ajuta si pe altii daca e sa fie.

Si cam atat despre asta.
Si nu, nu am dat motiv pentru ca mi s-ar fi pretins sau as fi avut impresia ca mi-ar fi pretins..ci pentru ca TU si TU sa stiti ca e absolut normal sa iti scoti capusorul in lume intr-o forma sau alta.
Asa ca daca asta simti, vorba americanului : Go, go , go , go....etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu