marți, 23 septembrie 2008

Esti o dobitoaca! ..asa te porti tu, nu asa te fac eu

Esti o fata frumoasa, desteapta..de acord.
Dar aceasta nu te face sa te joci cu viata lui.
De ce sa-l minti ca e frumos cand tu il vezi urat?
De ce sa ii zambesti cand te repugna?

Esti o fata educata, eleganta
De ce sa maschezi o minciuna printr-o complezenta?
De ce sa nu-i spui in fata : 'nu-mi placi?'
Doar pentru ca sa nu risti a spulbera rafinamentul cu o sinceritate?


Doar pentru ca sa nu-l ranesti..il iei pe ocolite?
Sau poate vrei sa il faci pe el sa nu se mai uite dupa tine
sa fii scorpie ca sa il feresti de amarul unui refuz
E oare acesta adevaratul motiv pentru care inca nu ii spui 'tai'?

Ieri ai venit la mine si mi te-ai plans ca te-a facut ipocrita..da, inteleg, te-a ranit..la orgoliu.
Tu imi spui mie ca nu esi ipocrita, doar ca nu ai vrut sa-l ranesti.
Cu toate acestea.....

->> Nu ai iesit doar o data cu el la cofetarie, lasandu-l sa achite si pt tine nota.
->> Nu te-ai abtinut sa apelezi la el cand ai avut nevoie de o masina.
->> Nu te-ai obosit sa rogi pe altcineva sa te ajute sa iti alegi noua confguratie la calculator .. l-ai rugat degraba pe el
->> Nu ai binevoit sa ii spui ca tu deja te-ai indragostit de altul..doar ca vorbiti si voi..asa..ca si oricare alt 'amic'.

bla, bla, bla

Si mai vii sa-mi zici ca nu esti ipocrita. BA PARDON, sa mite caini.
Ok, nu esti ipocrita.
Doar ai profitat de el..ca deh..doar v-ati inteles dinainte ca el nu-ti cere nimic in schimb...oooooooooooook!
Nu ai fost poate nici o profitoare notorie.
Dar..nici macar nu mai indrazni sa-mi spui ca 'te-ai gandit la binele lui'

Ti-am dat o ciocolata calda atunci si am sperat ca poate auzind ce ingaimi, o sa te trezesti singura din fatarnicia ta..dar, nu ai facut-o.
Normal, nu m-am abtinut si ti-am spus ce cred..asa , mai elegant.
Pacat ca tu ai luat-o mai mult ca pe un compliment..de pot eu sa mai fac daca ma lasi cu vorba pe jumatate spusa si alergi sa te eschivezi din fata mea?

In fine.
Ma suni seara sa-mi 'recunosti ca da, 'poate' i-ai dat sperante cand nu era cazul..dar ca nu a fost intentionat?
F bine..asta pot intelege, a gresi e omeneste..a fi infumurat la fel.chiar si a fi incuiat si egoist - ohoo, de cate ori pe zi nu-s eu asa!
Insa..atat de dulce e mierea incat nu ma pot abtine sa te intreb ce faci in seara asta.
Eviti sa raspund, asa ca nu insist.

Aflu in dimineata asta ca ai fost la o nunta cu el..si ca plicul a fost fff generos, cand stiu ca ai tai au dat ultimii banuti pt configuratia aia a calculatorului.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


NU, nu zic nimic. Cine, eu?
Nu nu..eu nu am de zis nimic, m-ai lasat tu fara cuvinte.
Dar iti scriu aici si poate odata vei citi, sau poate vor citi altele pentru tine, si fii atenta, ca daca vii la mine iar sau ma suni - avant aceeasi atitudine - nu am sa o iau pe ocolite.
Am sa-ti spun in fata: "Esti o dobitoaca!'

ps : dexul spune ca 'dobitoc' - daca nu e animal patruped, e om fara bun simt.
Si eu o iau dupa Dex, cand o spun pe aia 'dreapta'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu