miercuri, 29 octombrie 2008

Nopti la rand..

Ma joc cu clipele ca si cu stelele - luna
Nu-mi pasa ca sunt atat de scurte uneori
Culorile creaza intensitatea care rapune
Orice urma de uitare, orice grija de nori.

Si degetele mele cauta sa atinga sufletul noptii
Nu ma multumesc cu nimic mai putin de atat
Sa prind razletele firimituri ale diminetii
Sa fie ceasul tarziu or devreme , dar sa fie acum.

Ma pierd cu visele printre visarile vietii
Si nimic nu e mai real decat suflarea din noi
Nu are rost sa te acoperi cu perdelele fricii
Curajul sta in mine, sa te invalui in flori.

Si odata ce aleg sa adorm in bratele dorintei
Nu ma multumesc sa atipesc netulburat
Degeaba as atinge clipele fericirii
Daca nu as pandi sa ma asigur ca e adevarat.

Ma lipsesc fara sa ezit de enigma tacerii
Nu-mi pasa ca risc sa intampin erori
In calculele mele spre roza feeriei
Are loc doar succesul incununat de proaspatii zori.

Si nu caut sa am profit de acum spre odata
Nu ma multumesc sa nu esuez deductii
Degeaba as debita clar concluzia
Daca solutia sta in fapt, si nu in solutii.

Ma indemn sa dansez in cercul reveriei
Si nimic nu ma atinge mai tare decat - sa simt
Sa traiesc cutremurul lovirii de creier
Imbratisarii calde a soaptei de senin.

Si s-a sfarsit inca odata ciclul noptii
Nu ma multumesc insa sa ma opresc a atat
Degeaba am sa trec printre randurile amiezii
Daca nu mi-as pastra motivatia de a picta nopti la rand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu