sâmbătă, 25 octombrie 2008

Sa-mi merit oboseala..

Mi-a mangaiat timpanul o voce calda la tv, ciudat, la cat de rar ma uit eu la tv in putinele weekenduri cand sunt acasa..e chiar ciudat. Si mai tare mi-a mangaiat sufletul o idee : 'Am nevoie sa imi merit oboseala atunci cand pun capul pe perna. Doar asa am parte de impacare de peste zi.'

Doamne! Atata de frumos nici eu nu as fi putut-o exprima desi o simt din tot sufletul..da mai, are dreptate mama..eu nu am stare (ca tata)..nu am pace..insa..asa vine si pacea - ca mierea - dupa ce fac 100 de alte lucruri care sa ma convinga ca totusi am facut efectiv ceva ca sa ajute si la altele decat propria-mi satisfactie si nevoie..apoi pace Domn'le..pacea din rai.
Atunci ma pot uita la 10 filme ca maraton fara sa ma simt o lenesa cinefila..sau pot sa stau la taclale toata noaptea daca asta ma cheama..sau sa dorm (desi urasc sa dorm :P ),sau efectiv sa stau si sa meditez..sau sa ma joc ..sa-mi ard creierii cu utopii si filosofii cu sau fara sens.

Da, atunci am eu parte de odihna psihica..aia de aur..cand imi merit oboseala la sfarsitul zilei...atunci si doar atunci ma simt vrednica sa visez..cat mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu