duminică, 7 decembrie 2008

Acolo..undeva

in departari se-ascunde chemarea de mine
nu stiu unde sunt si nici spre ce pasesc
ma caut in bezna jucand priviri senine
as vrea sa cant ceva
si sa dansez.


atat de tanara era acea faptura blanda
ce mi-a soptit odata sa nu renunt la flori
pe cat de minunate sunt stelele de gheata
tot mai inmiresmate sunt
din culori.


ma cheama orizonturi ce nu le stiu pe nume
e locul meu acolo undeva, spre zari
padurea-si odihneste o creanga pe-al meu umar
muntele ma cere acum
spre mari.



aud cum curge valea serpuind prin maracini
se-nvolbureaza raul ducand tango cu vantul
in picioruse goale cum ma jucam cu valul
acuma mai raman suave
amintiri.



promit c-am sa revin sa imi sarut iar locul
in care am crescut si care mi-a fost leagan
promit ca n-am sa uit sa imi impart norocul
vietii ce va fi
cu ce a fost.



atat de stafidita era faptura dura
care scuipa un sfat sa nu ma-nstrainez
de cioara de pe gard spre porumbelul liber
ca am sa dau de cremeni
sa sangerez.



nu caut alinare in timpurile moarte
si nici nu vreau schimbari in cei din jur
doresc doar liniste in propria-mi existenta
sa fiu atat - ce sunt
fara retus.


presimt cum va fi luna in drumurile mele
mai rece decat ziua in care nu am soare
dar nu ma las s-alunec in temeri si blocaje
cu lumanarea-o caut chiar daca
e racoare.



promit ca n-am sa plang mai mult decat acum
ca am sa rad mai des si jucaus - spre mine
promit sa lupt mereu sa nu ma pierd pe drum
sa ma intorc odata acasa
unde-o fi.



iar cand ma vei vedea din nou venind in graba
spre casa-n care m-asteapta mama mea
sa stii c-am revenit cu forta de a duce
tot ce-am mai drag pe lume
acolo - undeva.

3 comentarii:

  1. unde ti ai gasit muza sau sursa de inspiratie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sursa mea de inspiratie consta in oameni, natura, sentimente, senzatii..vise.
    muza mea e omul - un univers infinit prin profunzime si complexitate.

    RăspundețiȘtergere