luni, 15 decembrie 2008

Amanunte ..

Crapa rasaritul cerul dintre noi
Prapastia de multe ori e doar o punte
Nebuni sunt cei ce uita sa mai culeaga ploi
Si sa aprinda focul cu jar, prin amanunte.

Rasuna-n departarile mele surasul tau
Atat de clar si sincer imi canta o poveste
N-am sa regret nicicand c-am presarat nevoi
In raurile tale de viu..si arzaminte.




.. Sper din tot sufletul ca vei ramne mereu acelasi copil inocent, si desi trist..cu o veselie si o speranta cum rar am mai vazut. Esti un poet de acum, permite-ti insa sa te privesti mai des in oglinda si prin ochii celor care te vad pe tine, nu o iluzie creata de retina si atat.
Nu te multumi niciodata cu mai putin decat meriti si daruiesti, pentru ca ai sa te ofilesti ca un trandafir de contur rosu si esenta albastra...si e pacat..atunci e mai frumoasa poezia cand conturul se imbina prin aparenta si continut - spre esenta.

2 comentarii:

  1. Îmi place în lume, în care să evolueze, şi să aştepte următoare publicării cu anticipare.

    RăspundețiȘtergere
  2. etre et ne pas paraitre, mon cher ami :)

    RăspundețiȘtergere