duminică, 21 decembrie 2008

Vis sau realitate?

Imi place sa te vad zambind
sa te stiu vesel
Imi doresc sa iti surprind
inca o poveste...


Teatral e aerul tau de actor
dar tot atat de sincer
Privirea de cuceritor
Al vislor aprinse...


Ti s-a intamplat vreodata sa treaca clipele peste tine si sa nu poti delimita visul de realitate?..atat de intense sunt unele momente incat te iau pe sus ca si o avalansa si cand te dezmeticesti nu stii de unde ai aterizat acolo.
Te uiti bezmetic in jur si desi e fireasca intrebarea 'Unde ma aflu si ce e de facut?"..alergi iar spre varf ca sa mai simti macar o data gustul avalansei..

13 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm..pacatosul egou..ia sa il arunc eu la gunoi, macar cand imi aduc aminte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm..sa-l domolesc..sa echilibre balanta..totul e relativ..da..ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu nu stiai ca linistea si impacarea vine de la sine?..
    Altfel, ceva scartaie..timpul e singurul care cu adevarat le vindeca pe toate.
    In asta cred din tot sufletul..nimic nu e iremediabil..si desi unele lucruri din trecut raman urme ale umbrelor..mereu lumina va fi in capatul tunelului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos..si cum am spus, ma bucur.
    Nu urasc, chiar nu pot uri..nu port pica, imi vad de viata mea..dar nici nu mai pot si nu vreau sa imi ofer din timp trecutului..merg inainte!
    capul sus, umerii drepti!

    ce a fost..s-a dus.
    Am ramas eu..ce va fi..doar Dumnezeu stie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai la mine e firesc ca inca sa 'scartaie'..rana de abia se cicatrizeaza..e proaspata .. si cum am spus, inca nu mi-am recastigat nici macar increderea in mine si in capacitatea mea de a discerne, dar o recunosc si merg mai departe inainte.

    altceva, nu vad ce ar putea scartai..fac exact ce imi place si in felul in care imi permite sa ma simt in largul meu..nu ma lovesc de prejudecata cum ar trebui sa fac..o fac dupa cum simt..merg ep eschiuri pentru ca asta imi place si asta ma afce sa vibrez.
    it's simply that easy.

    daca scartaie ceva, e pentru ac exact acesc sentiment de scartaiala il transmit..asta fac acum - scartai :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. da asta e de vis este atât de bine descrise

    RăspundețiȘtergere