miercuri, 28 ianuarie 2009

Fericire in doi..

Rad de tine cum razi de mine cum radem
amandoi

Zambesc cu tine zambind cu mine din plin
pentru noi

Da-mi soarele, ascunde-mi luna
Da-mi luna, ascunde-mi soarele
Dar sa fie mereu impreuna
In umbra suprapusa
de doi.

Tremur cu tine cum tremuri pentru mine
saruturi prin ploi

Ma joc cu mine jucand pentru tine
un joc in doi.

Cuprinde-mi sufletul, evita-mi atingerea
uprinde-mi atingerea, evita-mi sufletul
Dar sa fie mereu impreuna
In dans salbatic
de doi.

Alerg dupa tine alergand dupa mine
spre noi

Pasesc spre tine pasind inspre mine
fericire in doi

Calmeaza-mi nefirea, starneste-mi iubirea
starneste-mi nefirea, calmeaza-mi iubirea
Dar sa fie mereu impreuna
in NOI.





Hold me tight, don't let me go
For I shall never leave the place I feel like
home..

2 comentarii:

  1. mi'era dor de stilul tau dezordonat, fara puncte, fara virgule... chiar suna bine...si nu... nu e doar un joc de cuvinte... chiar suna bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vibrez .. liber si curat.
    Si da, e stilul meu si da, imi iau privilegiul de a ma bucura si de acest comment. :)

    RăspundețiȘtergere