sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Iubirea

Discutam deunazi cu un amic despre vesnica si controversata 'iubire'.
Nu sunt eu experta in asa ceva, dar 'respect' trei credinte de baze cand vine vorba despre tema mai sus mentionata.

1. Unde este Dumnezeu - este iubire..si..unde este Iubire - este PACE!

2. Ma supun benevol barbatului meu (femeii mele) si fac orice cred si vad ca il (o) face fericit(a), pt ca am increderea si siguranta ca nu mi-ar cere niciodata ceva ce ar trece peste mine, ca OM si DEMNITATE si SUFLET.

3. Sa nu te multumesti niciodata cu mai putin decat iubire, respect si pretuire!

In concluzie, degeaba iubesti daca nu ai implinire si pace..ambele deodata!
In zadar te lupti sa fie bine, daca prin asta tie iti faci rau.
Sa nu uiti ca si atunci cand iubesti, ramai OM ..unic..care singur va raspunde in fata cerului..or fi suflete pereche (daca voi credeti)..dar singuri suntem raspunzatori de faptele noastre.


In alta ordine de idei..las si eu un gand razlet..Ce bine e!

12 comentarii:

  1. spune-mi totusi, nu renunti la nimic pentru a fi fericita?
    si e mai important tu sa fi fericita, sau cel de langa tine ?

    RăspundețiȘtergere
  2. am ajuns la concluzia ca atunci cand eu nu sunt fericita , nici cei de langa mine nu sunt.
    nu mai renunt la nimic pentru a fi fericita..si renunt la tot - pt a fi fericita..sper ca intelegi..daca nu, eu te inteleg :)

    e important ca fericirea sa fie in amandoi, altfel - nu e fericirea care aduce pace..

    macar acum stiu - fara fericirea aceasta care sa aduca pace, nu ma mai multumesc..mai bine singura!

    RăspundețiȘtergere
  3. e un subiect atat de coplex incat orice ai spune are referire la un punct vulnerabil...
    mi'a placut:"In zadar te lupti sa fie bine, daca prin asta tie iti faci rau."
    uneori, cand ajungi la compromisuri deja ne indepartam de implinirea subiectului... suntem atat de slabi...

    RăspundețiȘtergere
  4. parerea mea e ca atunci cand vorbesti de iubire, nu poti vorbi de compromis..ci de schimbari firesti pt binele in 2, pt traiul in 2, pt tango-ul in 2..ori compromisul e deja o shimbare fortata iar in mine nu e loc de asa ceva..deci, se poate! mai greu cu asteptarea..mai greu sa recunosti ca nu va potriviti..mai greu, dar nu mai sanatos!
    Unde e Dzeu este iubire, iar unde este iubire -este pace Cel de langa tine ar trebui sa iti usureze existenta, nu sa ti-o ingreuneze.
    Si nu e vorba neaparat ca suntem slabi, ci poate naivi..sa nu ne invinovatim ca ne-am gresit..ci sa invatam din greseli.

    RăspundețiȘtergere
  5. fericirea si pacea sunt in noi...nimeni nu ni le poate lua sau da...noi suntem doar instrumentele prin care Dumnezeu isi revarsa dragostea asupra celorlalti...daca ai iubit si ai fost dezamagita sau ranita, sa nu iti para rau...vei vedea ca la un moment dat vei putea trece peste asta si vei ierta si vei pastra in suflet amintirile frumoase si ceea ce a fost adevarat in relatia voastra...si poate iti vei dori sa privesti iar in ochii celui drag, poate iti va fi dor de zambetul lui...

    "If you love somebody, let them go, for if they return, they were always yours. And if they don't, they never were." by Kahlil Gibran

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubesc din nou si asta fara sa-mi fie dor de nimic din trecut.
    Se poate, mai ales atunci cand ajungi sa realizezi ca pacea e adevarata fericire..fiind binecuvantat si cu ASA ceva..si cand clipele frumoase nu sunt totodata umbrite si de momente grele (separandu-se puternic cel putin la nivel temporal) - doar atunci merita sa le duci pe mai departe..doar atunci te imbogatesc si pe viitor.

    Depinde de iubiri..si iubiri.
    In alta ordine de idei, multumesc pentri comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  7. exista o traditie care spune ca cei care si-au vandut sufletul isi pierd umbra. toate lucrurile si toate fiintele au umbra pe pamantul asta...caci asa le-a conceput Creatorul lor. umbra nu exista fara lumina...cele doua merg intotdeauna impreuna. din experienta proprie pot spune ca, toate iubirile adevarate pe care le-am trait pana acum, chiar daca nu s-au concretizat in relatii perfecte (ci dimpotriva) au ramas in inima mea ca niste bijuterii pretioase, fiecare diferita in felul ei, ferecate intr-o cutie de argint. si tin la ele si imi sunt foarte dragi...chiar daca nu le (mai) port ...

    RăspundețiȘtergere
  8. stiu perfect ce zici..te si admir pentru asta. Nici eu nu pot trai cu regrete, chiar daca prefer sa uit cu totul unele clipe din viata..cele care inca dor.
    Poate odata..poate niciodata..oricum, nu mai conteaza pentru ca nu stiu...pur si simplu nu mai conteaza.
    Totusi cand intervine minciuna, nu mai stii ce a fost real si ce nu.

    RăspundețiȘtergere
  9. urasc minciuna :(( real a fost ce ai simtit tu, si daca ai simtit fericire, atunci fericirea asta chiar a fost ADEVARATA...

    RăspundețiȘtergere
  10. hmm..totusi , atunci multumesc cerului ca am realizat ca desi era fericrea aia reala..nu era cea mai mare fericire..adica era o pseudo..ei, macar acum stiu ca exista si fericire cu F mare.

    RăspundețiȘtergere
  11. el_zorab, daca ai gasit Fericirea aia cu F mare, esti o norocoasa ;) dar eu nu m-as grabi sa trag concluzii finale inca...la varsta noastra viata masi are multe de oferit ;) eu sunt de parere ca abia cand voi pasi dincolo de lumea asta, voi putea privi in urma, si trage o linie ....dupa care sa pot spune ce a fost REAL si ce a fost doar amagire....

    RăspundețiȘtergere
  12. Fericirea cu F mare...dintre toate gustate pana acum. Doar timpul si Dzeu poate spune daca e si cea ..durabila.
    Nu sunt copil, macar stiu ca mereu exista posibilitatea de mai mult, dar nu mereu si nevoia de mai mult.
    Oricum, sunt o norocoasa,da.

    RăspundețiȘtergere