luni, 30 martie 2009

Dans..tremur..

Fixeaza-mi privirea, dar nu cu aer de cuceritor..
Tremura daca simti nevoia sa tremuri..
Zambeste-mi tamp, dar zambeste-mi..
Managaie-mi ranile timpului si fa-o acum..
Nu ezita sa te pierzi cu mainile in parul meu
Saruta-mi fruntea si elibereaza-ne de distanta
Apleaca-ti capul tu pe umerii mei si asculta-mi inima..
Cum bate atat de aproape de inima ta, cum vibreaza
Tremura fara sa stie de ce si unde ..
Tremura inima mea..
Tremura si tu cu ea, si pentru tine, acum, doar pt tine ..
..nu va mai tremura.


Sopteste-mi la ureche ceva cald..fii balsamul meu pt un dans
Nu ma minti, dar evita-mi imperfectiunile
Vorbeste doar de ce iti place
Nu te gandi macar la ce-ti displace
La mine..


Saruta-mi iar fruntea si ramai asa..
Vreau sa prind clipa asta pt un 'totdeauna'
Nu ma imbratisa, evita-mi atingerea
Umerii tai ard, sprijinind palmele mele..
Atat de grele..
Ca si niste aripi frante de prea mult zbor
Nebun, duios, color..
Incepe sa simti ritmul, ..se ingheaga o rima
Nu mai sunt eu, nu mai esti tu
Nu suntem noi..
Suntem doar doi , in doi
Dansand nebun in ploi.

Acum inchide-mi ochii printr-un sarut
pe cat de dulce, pe atat de mut
Nu-mi spune nimic
Nu am nevoie de cuvinte
Asa ceva nu se exprima
..se simte..

E gata, ritmul..rima
Poezia de doi straini
Dansand intr-o noapte straina
Un vals de doi copii
Cu gandul impreuna

E gata..s-a sfarsit
Inca o zi asteapta
Sa rada de noi doi
Ca ne-am nascut odata.
Departe realitatea
De zorii diminetii
departe si lumina
De razele dreptatii

Si eu aici cu mine
Si tu ramai rebel
Arunca-mi o privire
Spre stele..sus, spre cer
Acolo impreuna
Dansam in pasi de doi
O stea de fericire
In noi, dar nu in doi..


...lacramioare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu