duminică, 8 martie 2009

Mamei mele

Draga mama,


Niciodata nu am sa fiu vrednica sa multumesc cerului indeajuns ca mi-a dat, fara sa imi ceara nimic in schimb, - un inger de mama. Am sa port mereu o parte din trupul si sufletul tau minunat si stiu ca prin asta am sa ma pot iubi mai mult pana si pe mine.

Azi, de ziua mamei, iti urez cu multa multa iubire

LA MULTI ANI, MAMA !


Azi, de ziua femeii, iti urez cu admiratie si respect

LA MULTI ANI, FEMEIE !

Am vrut sa iti trimit un buchet de margarete..dar, desi posibilitatile ne unt limitate..sentimentele isi au granitele ai presus de cer si de pamant..
Te iubesc mama draga, si iti multumesc ca existi si ca esti atat de aproape de sufletul meu!Esti, mai presus de toate, mai presus de mama - cel mai pretios prieten pe care il redescopar mereu.



Te iubesc.

4 comentarii:

  1. Minunat!
    La multi ani , mamelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o mama cu un suflet minunat.La ora de fizica ne-a facut pe toate fetele sa plangem,ne-a spus niste vorbe...asa de emotionante.A fost cea mai frumoasa ora,eveer!;)):*

    RăspundețiȘtergere