duminică, 22 martie 2009

Nu vreau sa stiu..

Nu vreau sa stiu, mai bine taci
azi ma gandesc numai la mine
si la soarele pe care eu il cer
in miii de raze imprastiat
in gandul meu.
M-am saturat sa ascult povesti cu balauri
vreau doar ingerii sa ii rup din ei
si sa ma joc cu visul printre lacramioare
sa evit spinii mereu si tot eu
prin sarut, sa-i preschimb in zei.
Nu-mi pasa,  eu stiu mai bine
ca un suflet rau e de fapt greu
si ca il poti usura cu speranta
daruind parte cu parte din tine
fara regret.
Si din aripile tale , pufi curati si albi
se vor ridica si vor crea alte aripi
pentru cei carora au fost raniti de timp
de neglijenta altor aripi prea mari
si totodata prea aristocrate.
Nu vreau sa mai aud, hai, taci
nu imi mai atentiona naivitatea
prefer sa fiu luata de copila
decat sa renunt la a mai modela
castele de nisip.
Si ce daca la primul vant se naruie?
zambetul celui care m-a vazut pictand
forme solide ale clipei langa mare
a simtit ca muntele meu
e tot acolo si nu a pierit.
Nu mai striga, prefer sa surzesc
decat sa ma mai las poluata
de vorbe grele si ambitii prostesti
la Ce bun sa am mai mult cand altii
au prea putin?
Nu ai decat sa ma judeci ca bravez
poti sa zici ca in fond, o fac pentru mine
chiar nu imi pasa de ce incerc sa fac
atat timp cand ingerii zambesc
si gusta ciocolata de la mine.
Nu vreau sa stiu, termina odata!
ramai cu frustrarile tale daca vrei
nu mi le mai baga pe gat iar
m-am saturat sa vad filme horror
am obosit.
Daca vei vrea intr-o zi sa incerci
si tu, gustul dulce si sa lasi pelinul
cauta-ma si poate ca atunci nu voi plange
si vei rade impreuna cu mine
cum rad de tine, zambind ca zambesti.
Dar acum taci, nu vreau sa aud
nu vreau sa stiu realitatea ta
a voastra, ..e prea dura pentru mine
n-am timp de suspine acum
raman pe drum.
Te voi astepta mereu sa lasi loc de un salut
nu purta pica pe mine ca nu pot sa te ascult
stiu ca imi vrei binele tau, in fond
nu sunt absurda chiar daca poate sunt aroganta
ca simt ce pot.
Nu vreau sa stiu, mai bine taci
azi ma gandesc numai la mine
si la soarele pe care eu il cer
in miii de raze imprastiat
in gandul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu