vineri, 6 martie 2009

Sunt victima alegerilor mele.

Sunt victima alegerilor mele
In mine incepe contradictia
Provoc nelinistea si joc ambitia
In mine se continua tot ce se sfarseste
cu neputinta.

Sunt victime ale alegerilor mele
Toti cei care ma iubesc
Nu uit de ei dar nici nu-i crut de mine
Spun tot ce si gandesc

Sunt victima alegerilor mele in tot ce fac
Sunt victime ale alegerilor mele toti care tac
Sunt victime ale alegerilor mele - cei ce primesc
Sunt victima alegerilor mele si nu clintesc.

Sa las sa curga apa rece printre degete
Fara sa-mi pese de articulatii
Sa-mi fiu inconstienta de flacara fierbinte
Vibrand sa-ncerc senzatii

Sa pot sa regret ca ma doare articulatia
Sa aleg apa mai calduta
Sa ma trezesc singura din contemplatia
De visator..flamanda

Sunt victima alegerilor mele
Itinerariul mi-l incropesc din mers
Prind intrebari din zbor si le dau sens
Banal, hilar sau primordial tot ce aleg sa fie
sau chiar pervers.

Sunt victime ale alegerilor lor
Cand ma aleg pe mine
Iar eu sunt victima alegerilor mele
Cand ii aleg pe ei

Sunt victima alegerilor mele in tot ce fac
Sunt victime ale alegerilor mele toti care tac
Sunt victima alegerilor mele - cei ce primesc
Sunt victima alegerilor mele si nu clintesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu