marți, 14 aprilie 2009

Hop si eu la leapsa .. hai si tu

Va invit sa jucati putin sah cu voi insiva.

Sunt rezultatul a tot ce a ramas in mine, din toate cate am trait pana acum.

As vrea sa fiu vesela mai des.

Pastrez cu mine doar ce imi face bine.

Mi-as dori sa calatoresc cat mai mult, sa interactionez cu cat mai multe tipuri de oameni, sa trec printr_o gama cat mai larga de experiente.

Nu imi place sa fiu sacaita de oameni , pentru a le satisface eu fixurile lor.

Ma tem de bolile si necazurile ce pot sa ii ajunga pe cei dragi.

Aud ticaitul ceasului cand am atins o cota prea exagerata de gandire.

Imi pare rau cand ranesc cu impulsivitatea-mi caracteristica.

Imi place sa gasesc aspectele pozitive la orice lucru mic.

Nu sunt de acord cu lipsa bunului simt, fanatismul - indiferent de natura si nu suport ca cel mai 'puternic' sa profite de pe cel slab

Cant de obicei la volan, cantece de munte in cor sau romante cu mama.

Niciodata nu am sa ma incapatanez sa NU ma taxez pt lene (fizica si intelectuala)si prin urmare niciodata nu am sa renunt la a imi aplica suturi de inaintare.

Rar se gaseste omul care sa stie cum sa ma puna la punct, cu eleganta.

Plang ca sa ma descarc mai repede.

Nu sunt multumita sa ma perfectionez pe o latura cu sacrificiul de a nu mai imi permite o relativa multilaterala.

Am nevoie de iubire si afectiune din partea celor dragi-ca sa fiu fericita cu adevarat.

Ar trebui sa renunt in a ma ma axa in atatea discutii contradictorii.


Multumesc Ramonei, pt idee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu