joi, 30 aprilie 2009

'Suflet preche'

'Suflet pereche'.. - va rog, nu treceti cu vederea atat de usor - ghilimelele.


Nu cred ca m-am schimbat si nici nu caut sa evoluez de dragul de a evolua. Caut insa sa incerc sa am performante, si cursa cu viata o castigi atunci cand reusesti sa fii cat mai aprape de momentele de fericire, sa gusti din ele si sa simti ca..da, vibrezi!
Discutam de 'suflete pereche' peste tot..in povesti, in poezii, in filme, in vise..dar ca si Dumnezeu, noi nu suntem 'trasati' dupa chipul si asemanarea conceptului de 'suflet pereche' - ci el e conceput dupa 'chipul si asemanarea' noastra, ca entitati, ca mod de a gandi si a visa.

Multi dintre voi ati suferit din cauza deziluziilor..de fapt, ati constatat ca mereu mai invatam cate ceva despre noi insine, despre capacitatile noastre de a dori, lupta si indura.
Uneori, am grest noi mai mult - alteori ne-au gresit altii prea profund..insa, nu e nimeni de vina in fond!
Se spune ca Dumnezeu ne da doar atat cat putem sa ducem, ori daca am renuntat la ceva ..inseamna ca nu am mai vrut, nu am mai dorit..nu am mai stagnat .. caci, la
fel cum un prieten imi zicea odinioara, atunci cand simti ca vrei mai mult, lupta pt mai mult!
Desi e greu de crezut, uneori, in anumite aspecte .ne dormi mai mult sa 'ramanem', decat ne dor unele lipsuri - or atunci, inseamna ca inca VREM!..inca putem duce..inca se mai pune problema de a spera.

Ma rezum la atat, aruncand concluzia ca pe un gand razlet ... 'Sufletul pereche' nu este, ci devine in timp. 'Sufletul pereche' nu e o dragoste, ci acea
dragoste care ramane pana la final, suflet langa suflet, mai presus de orice.

Stiu, imi veti spune ca multi sunt ghinionisti..si ca uneori pierdem acel 'suflet pereche' ..or eu am doar atat de adaugat:
'sufletul pereche NU poate sa se desprinda de tine ..acela care s-a desprins a fost poate un potential suflet pereche, dar s-a pierdut pe drum'.

Si totusi, bucuria la bucurie trage..lasati deziluziile acolo in trecut, au durut destul..cautati bucuria iar si iar, si acesta sa fie mereu singurul vostru 'suflet pereche' !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu