sâmbătă, 27 iunie 2009

Culpabila Inconstienta.

Pe zi ce trece cred tot mai mult in Dumnezeu si tot mai putin in oameni..si nu pentru ca Dzeu ar fi perfectiunea intruchipata de Biserica si omul exact contrariul..nu..ci pentru ca Dzeu e acelasi..cel putin in mintea si in sufletul meu, El e deja acolo, in locul in care nu se mai schimba..El e Muntele meu. Neclintit, statornic si profund..prin rezonanta din mine, prin vantul proaspat si padurea salbatica. Prin liniste si cuvinte nerostite. Prin adevarul crud al apelor de izvor care intotdeauna iti reflecta fiecare pistrui de pe nas fara macar sa te faca sa te simti urat, respins sau venit de departe.

Si totusi, mi-e atat de dor de Dumnezeu..mi-e atat de dor de cuvitele nerostite.

Ma pierd printre oameni, ganduri, stiinte exacte, filosofii, fanatisme si fantasmologii. Unde e El si de ce conteaza unde e?..
Stiti cand realizez cat de tare imi e dor de El si cat de mult imi lipseste?

...........................................................................

..atunci cand ma tem mai puternic de ce imi poate aduce viitorul.

Se spune ca atunci cand esti mai fericit pe lume, iti e si mai teama totodata ca atunci cand nu vei mai fi fericit, te va durea cu atat mai tare.
Si asa si e.
Ei, dar doar nebunii pot fi fericiti in lumea lor de iluzie.

Sa traiesti o fericire sau sa te cufunzi intr-o iluzie?
Daca o rana deschisa la spate nu te-ar durea, ai lasa-o acolo fara sa o observ pana s-ar scurge tot sangele din tine si ai muri. Sa suferi constient si sa platesti tribut vietii pentru picaturi de fericire sau sa mori in iluzia ca esti fericit, fiind doborat din spate de propria-ti inconstienta?

De ce doar copiii sa aiba luxul inconstientei?
De ce am fi doar noi copii pe lume? De ce sa se nasca copilul adult, orfan de un parinte constient care sa ii permita luxul inconstientei?

De ce sa furam copilaria altora doar ca sa o pastram pe a nostra intacta? De ce sa nu o pastram in constienta - inconstienta de altadata?

Ori totul, ori nimic - spune Ambitiosul.
Da-mi cat ai - spune Disperatul.
E bine cat imi dai - spune Multumitul.
Nu-mi da. Primesc doar daca imi oferi - spune Dumnezeul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu