luni, 13 iulie 2009

Orice..

De curand m-a frapat o atitudine vis-a-vis de iubire.

- E de-a dreptul cliseic sa ii spui celui de langa tine 'As face orice mi-ai cere'
- De ce?
- Pai cum de ce? Nu exista asa ceva. Uite, eu nu as face orice pentru iubitul meu. Poti sa-mi spui ca sunt egoista, dar chiar am limitele mele!
- Hmm..
- Nu-mi spune ca nu imi dai dreptate nici aici. Tu mereu esti in contradictie cu mine. La fel ai facut si cand am decis sa ma despart de ..stii tu cine. Si totusi, poate se schimba in cele din urma. Acum se vede a fi om la casa lui..cu ea..puteam fi eu, ea.
- Tu te auzi?
- Da. Chiar nu as putea face orice mi-ar cere. Cum sa ma 'ofer' in halul asta pe tava?
- Iubind.
- Ei..uite ca iubesc totusi, si spre deosebire de tine, mi-am pastrat neuronii intacti. Tu ai face chiar ORICE pt cel pe care il iubesti?!?
- Nicidecum. Am si eu limitele mele.
- Pai atunci de ce inca pastrezi celebra privire care e gata sa 'atace' ?
- Pentru ca iar te concentrezi pe nihilism inainte de a gandi putin.
- Ei, ia uimeste-ma! Ce omit spunand ca nu as face orice pentru iubitul meu?
- Nu e vorba de a face orice..ci de a putea crede ca iubitul tau nu ti-ar cere nimic din ce te-ar rani sau incomoda. Este o mare diferenta.
- Toti putem gresi. Si nu putem sa ne potrivim in gesturi si dorinte totalmente.
- E drept..dar nu pe toti ne lasa inima sa ranim ..nu si atunci cand iubim cu adevarat. A gresi e omeneste..insa a oferi increderea in cel de langa tine..e lucru sfant.

Exagerez? ..posibil.. dar nu ma multumesc cu mai putin decat atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu