marți, 13 octombrie 2009

Si tac.

Amestecand nopti tainic in suflete tarzii
Jucand prin juraminte de copii inocenti
Se tulbura dovezile unui rulment de argumenti
Cum ca ar fi mai mult decat adulti, tristi copii.

Realitati desenate pe un contur de poveste
Privirele adulmecand zane si feti-frumosi
Ar vrea sa cante in maiestrie de manastiri
Tot ce simte si crede, arde.. dar nu le alege.

Intr-un azi futunos, un maine cert va naste liniste
Parfumul unor ramasite de veac se va rascoli
Si framantand aluziile unei vieti sangerii
Vei face doi pasi in urma, nicidecum mult mai repede.

si tac.
azi ma rog sa imi cada non-regrete tarzii.
si tac.
azi aleg sa nu mai razbat nebun iar campii
si tac.
azi e timpul sa nu fac nimic din ce ma cheama sa fiu.
salbatec de mine
de ore tarzii.
azi tac.
iar intr-un maine, fara glas voi trezi
om drag.

azi, impreuna cu mine, aleg sa jur:
am sa tac!

3 comentarii:

  1. "Tăcerea este una dintre marile arte ale conversaţiei." – Cicero
    - Fără cuvinte -
    Ca un păienjeniş tăcerea se întinde prin unghere,
    Câteva raze mai clipesc stinghere, prin unghere.
    Şi iată, visul vine pe furiş şi intră în odaia mea, tiptil, ca un copil,
    Pe la fereastră, ca un bătrân cântând din flaut, trece, vântul rece…
    Cu atâtea vise în traista lui albastră…
    Tăcere… Ochii zilei s-au închis.
    În seara asta, ce-mi mai spui tu vis?
    Te-ascult, vorbeşte-mi, dar încet, încet şi mult!
    Şi vorba ta să semene tăcerii.

    RăspundețiȘtergere
  2. cer timp sa termin, chiar trebuie... mi'e dor de cafele'ncercanate de fum pana'n devreme sa te citesc...
    mi'a placut, multumesc!

    RăspundețiȘtergere