luni, 23 noiembrie 2009

Un reve de nous..

Mi-ai furat creionul cu judecata ta goala
Mi-ai decolorat culorile si peretele urla a pustiu
Ah..cum de te-am chemat sa te bucuri alaturi de mine
cum rasare soarele..
si tu l-ai ingropat intr-o cenusa de tarziu.

M-ai aruncat in gura oglinzii de lume supusa
Mi-ai criticat fiecare simtire de crud naiv visator
Ah...te-as arunca acum pe fereastra inchisa de tine
bolnava ta tuse
sa rupa saliva nesatula de dor.


si taci,..si taci, e tarziu a mai spune
'Regret un tarziu de cinic turbat'.
si taci,..si taci, lasi iar totul pe maine
decat sa accepti ca ai obrazul patat.



.............................................................
era pe jumatate lup si pe jumatate om..
si ma intrebam..imi vrea raul sau binele?
dar fugeam..imi era teama ca nu cumva sa imi vrea raul
si fugeam...si creatura venea dupa mine.
la un moment dat am obosit...
insa creatura venea dupa mine
apropiindu-se
lupul urla infiorator spre mine
si omul imi zambea calduros...
In mintea mea lupul imi reda forta sa alerg iar, si omul...speranta, ca daca voi cadea..ma va ajuta el sa ma ridic si sa fug de lup iar si iar..
si in final....
cazand din cauza oboselii...
lupul trecu pe langa mine si isi vazu in continuare de salbaticia lui
iar omul se opri pt o clipa sa mai soarba si ce mai ramase din mine...
si eu am disparut.

si acum omul ajunse iar lupul din urma
si lupul alerga, si omul ii tinea umbra
si eu..eram undeva intre...
data viitoare, cand se va mai impiedica cineva de o piatra
eu voi alege..daca voi fi lupul, sau omul.


si totusi ..

enfant que tu est
c'est trop difficile pour toi d'accepter que tu est comme nous tous
une reve de nous.

2 comentarii: