marți, 29 decembrie 2009

Hai, vino! (retroactiv)

Priveste catre luna si spune-i, daca poti
Ca ai uitat iubirea ce ne-a legat pe toti
Ca nu mai auzi glasul ce-ti spune 'Te iubesc'
Ca nu mai poti sa crezi ca inca te doresc..

Hai, spune catre astri ca nu mai vrei sa crezi
In dragostea fierbinte in care sa te pierzi
Fara sa ai scapare, fara un gand lumesc..
Doar sa ma simti aproape, sa stii ca mi-esti pe veci.

Iar daca ai puterea sa ma indepartezi
Sa nu uiti ca iubirea iti cere si sa ierti
Un suflet nimicit de-al patimilor gest.

Tu sa-mi ramai altar in sufletu-mi mereu
Si numai tu speranta in viitorul meu..
caci fara ochii tai m-as pierde-n infinit
Si cu iubire-as pierde, azi, tot ce m-a cladit.

Tanjesc dupa o clipa sa te cuprind din nou
Si sa te simt aproape la bine si la greu
hai, vino iar la mine sa te cuprind din nou
Hai, vino iar, caldura a sufletului meu!

5 comentarii:

  1. De data asta chiar mi-au ajuns la suflet versurile !:D
    Faci o treaba minunata! >:D<
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci........ nu exista deci. am ramas fara cuvinte. superb!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne bucuram tare tare ca v-au mangaiat sufletul aceste versuri.
    Asta e singura menire pe care o au.

    RăspundețiȘtergere
  4. "VA" bucurati?
    Exista mai multi autori?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu nu

    Ramo drag si scump..era un fel de a ma exprima mai voalat asa :P
    te pup :P

    RăspundețiȘtergere