marți, 29 decembrie 2009

Strain de tot si de nimic

Strain pribeag unde te duci?
unde ti-e pasul urmator?
As vrea sa vii, dar nu te chem..
Mi-e dor de ochii tai cei dulci.

Iar glasul tau ma infioara
Si-acum, cand nu ilmai aud.
Mi-e dor sa fim ca odinioara..
Dar nu te vreau, straine mut!

Candoarea mainii tale calde
Cand o lua pe-a mea usor
Parc-o facea de prima data
Desi-o tinuse de-atatea ori.

Ochii tai negri ca noaptea
Sclipind ca steaua de pe cer
Ma fermecau sa n-aud soapta:
'Zice ca tine, face ca el.'

Dar ma trezesc la realitate
Straine bland, nu te cunosc!
Chiar de te-as sti de-o viata-ntreaga..
N-as stii ce-astepti straine hot.

Tu ma cunosti atat de bine
Si ma strapungi atat de-adanc
Mi-e tremur sa stau langa tine..
Ma tem de zambetul tau mut.

Nu vreau sa te am langa mine
Dar simt nevoia sa te vad.
Nu te iubesc, si o stii bine
Nu te ador cum o arat..

......................................

Cand ai plecat n-ai intors capul
Sa vezi daca ma razgandesc.
Tu ai stiut c-a sosit ceasul..
Cararile iar te pandesc!

.....................................

Dar nu mai pleci, te-ntorci la mine
Si din priviri m-avertizezi
Ca vrei sa fii mereu aproape
C-ai fost strain, dar nu mai esti!

4 comentarii:

  1. chiar am ramas faar cuvinte! extraordinar! ma regasesc destul de mult in poezie. foarte frumos................. extraordinar!!!!!! superb!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. te regasesti in pesonajul strainului sau al tinerei framantate?

    traiesti un du-te - vino?, pipo?

    RăspundețiȘtergere
  3. mda.........un du-te vino continuu...si problema e ca ma trimite departe, unde gasesc piatra seaca, apoi ma obliga sa vin inapoie...... e.....sec. fara culoare.....e obositor.

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa pietrele..te asteapta undeva izvorul..dar daca tu persisti sa te lovesti de pietre..izvorul poate tot astepta..

    RăspundețiȘtergere