joi, 10 decembrie 2009

Cand intre noi se lasa tacerea..

Vorbiti cu totii de plictisul care apare intr-o relatie.
Nefericitilor.
Din moment ce te-ai indragostit de o persoana, de sufletul,de mintea, de felul ei de a fi - mereu acolo in ea se va gasi samburele dragostei pentru tine.
Uitam sa ne jucam, sa provocam, sa mangaiem ca si cum am face-o pentru prima si ultima data, sa nu tacem, sa luptam , sa refuzam a ne indeparta prin minciuni, ochi pe jumatate inchisi, taceri autoimpuse din orgolii.
Solutia? - COMUNICAREA.


Nu-mi pasa ca tu consideri ca daca eu am nevoie de mai mult, te presez. Nu te-as presa, pt ca te iubesc..spun tot pt ca te iubesc nu te pot cruta de ceeea ce sunt eu...asta simt, asta urlu..spre tine. vreau ca tu sa ma auzi, nu altii. Vreau ca tu sa imi lingi ranile, nu niste straini flamanzi culesi pe drum. Vreau ca tu sa-mi fii alaturi in nebuniile mele, ca TU sa ma aduci inapoi pe pamant atunci cand visez prea mult..si vreau ca TU sa fii acela ii bratele caruia adorm in liniste. Nu pot merge la culcare suparata pe tine - refuz sa o fac.
Vreau ca TU sa fii acela care ma iarta cand am gresit. Vreau sa nu ma lasi sa te las singur, langa mine...sunt stupida, uneori nesuferita, am reprize de gandit prea mult, imi fug ochii altadata..tremur la gandul ca te pot rani..mai bine nu o fac, mai bine ca atunci cand ma cheama departarile, sa ma arunc in bratele tale si sa-mi regasesc aventurile si departarile..in noi.
Iubitule, esti atat de trist ..atunci cand taci. Imaginatia iti fura fericirea..te vad, sunt aici!..mi-e teama si mie..ajuta-ma sa te ajut. Comunica cu mine..imaginatia amandurora, hoti de oameni ce suntem, ne chinuie atunci cand intre noi se lasa tacerea.


Si atunci, nici chiar nevoie de a comunica cu ceilalti, de a zburda singur prin lume ca si cum nu ai fi legat de nimeni, pentru franturi de clipe, ...de a-ti hrani orgoliul independent si egoist..atat de uman totodata..
..nici chiar supararea si schimbarea..nu va lasa sa moara iubirea, patima si intelegerea dintre doi.


Sunt mai liber cand iubesc, pentru ca iubesc liber.

3 comentarii:

  1. da da........comunicare.
    intr-o zi poate nu vom mai putea vb si atunci vom fi in stare sa ne dam o mana pt cateva ore de cuvantare.
    intr-o seara ma gandeam cum ar fi sa fiu muta... (asta dupa c etata iar m-o facut in fel si chip si mno, mi-o spus sa tac sa nu ma mai auda...etc)si mi-am dat seama ca ar fi indrozitor... si mai ingrozitor de atat ar fi sa nu poti sa iti misti bratele... atunci nu ai putea imbratisa. la mine a imbratisa e similar cu a fi prieten de suflet si a darui bunatate si respect... cred ca as innebuni daca nu mi-as putea imbratisa prietenii cand ii vad, cand am nevoie de o imbratisare sau cand au nevoie de o imbratisare.

    RăspundețiȘtergere
  2. bun, foarte bun... cu toate acestea si daca l-as fi citit cand l-ai scris, pentru mine ar fi fost prea tarziu deja. :)

    RăspundețiȘtergere