duminică, 17 ianuarie 2010

Danseaza nebun..calcai gol!

-Hai, da-mi mana si vino cu mine pe poarta visarii. Plecam acum.
-Nu pot.
-Am plecat..cu tine. Sunt deja acolo.

It's no time for judging what is for Right and what is for Wrong.

-Unde suntem?
-In visul tau.

In jurul ei cresteau vazand cu ochii ciresi infloriti.. improspetind cu mirosul lor feeric toti pasii calatori si trubaduri.

-Ah, ciresi infloriti..
-Ai tai sunt. Pentru tine sunt. Tu esti sensul lor.
-Esti nebun!
-Hai, danseaza-mi nebunia atunci. Sa intelegi mai bine de ce sunt nebun.
-Nu pot dansa..
-In rosu aprins!.
-Nu acum.
-Frumoasa mea, danseaza-mi nebun!


Val rosu aprins aripi sa deschida
Piciorul iubind, pamantul sa salte
Shht..asculta cum canta izvorul
E dorul..
De tine, frumoasa, de zambet uscat
mut, pietrificat.
E stanca din tampla ta
Si vantul din stanca ta
reda-le sensul acum
de-a vibra!

Danseaza sub soare, de raze rebele
In palma ta moale e cerul senin
Nu-i timp de chin in lume de fiere
Tigare..
Tulbure lumina din raiul pierdut
calcaiul tribut.
E lupta cu tine, de tine
Nu lasi sa te minti ca ti-e bine
arde-n picioare lanturile
Danseaza nebun!


...............................................................................

Lumina zorilor, plapanda, alene, .. pe genele ei...culori de dimineata cenusie, tarzie, franturi de flori de cires.
Se trezeste zambind, dansand..in gand.
Ah, oglinda!
cine a spart oglinda? ..si florile..de unde au crescut?
Vai..talpile ei!...cresc radacini din talpile ei..se sterge la ochi, cearceafuri. Atat. Nici o radacina. Dar le simte. La naiba!
..sunt acolo.
Nu le mai vede..n-au sa le vada nici altii..au sa le vada?

Pe strada, flori de tei in sanu-i, fusta vajaind mersul gazelic..pas usor, saltat..apare Ei.
Vai..au sa-mi descopere radacina si au sa-mi sfasie rochia. Sa fug..unde sa fug?

-Ce faci?
-Dansez!
-Poftim?
-Imi cresc radacini din calcaie!
-Ai patit ceva?
-Am intrat pe poarta visarii.
-Esti bine?
-Niciodata nu mi-a fost mai bine decat 'acum'.
-Ce faci..opreste-te. Esti in mijlocul strazii?
-Cum ce fac? Dansez, ..te uiti la mine ca la o criminala. Uite ce fata prostuta ai! Dansez eu, nu te rusina tu!

Ciresii..stia de ei, cresteau pentru ea..de aceea mereu o dureau..caci mereu ii ducea cu ea dar le apasa radacinile cu calcaiul ne-gol.
Trebuie doar sa sarute cu gol picior, pamantul. Da, trebuie sa salte.
Nu ajunge sa fie bine.
Trebuie sa vibreze!

2 comentarii:

  1. "Dansez eu, nu te rusina tu!"

    :) cuvintele sau poate necuvintele tale.fie ele cuvinte-necuvinte ... imi danseaza prin minte si imi danseaza pe zambet.. e frumos..
    pur si simplu frumos!

    RăspundețiȘtergere