miercuri, 13 ianuarie 2010

Inger-demon cazut

un freamat ma loveste acut, fara mila
imi cade peste tample ca un bolovan desprins din stanca
sunt inert in fata-mi constiintei frante
nu-s dupa gratii, dar m-acuz de crima cu intentii clare
ucis-am azi un inger, cu premeditare.

Iti aduc in dar un greiere ranit
priveste cum se zbate intre viata si moarte
l-am gasit abandonat intr-un butuc
nu-ti da fiori in sus pe-a ta coloana moarta?

te rog nu imi raspunde
mi-e suficient sa vad
cum stai si-mi pui in fata
un armistitiu cert :
ma lasi, sau nu te iert.

un freamat ma loveste acut, fara mila
imi cade peste tample ca un bolovan desprins din stanca
sunt inert in fata-mi constiintei frante
nu-s dupa gratii, dar m-acuz de crima cu intentii clare
ucis-am azi un inger, cu premeditare.


In ale tale lumi de gheata
furata-mi inima fierbinte
si stins-ai focul cu otrava
al tau tinut, o rece larva
m-ai devorat fara cuvinte
si sunt epava!

Nebun galop de vrei sa-mi curmi
e prea tarziu cand doar gandesti
te poti feri, te-anticipez
nu am uitat sa mint si eu
in cicatrice mi-am pastrat
puterea de-a fi pui de zmeu.

si echivoc am sa te prind
din ceara-ti inima de aur
am sa impung un sold ranit
sa-mparti vociferari de graur
si nici sofran, nici papadie
si nici in zece mii de lumi
n-am sa te iert!

ne intalnim dincolo
ne iertam atunci
imi sunt un inger-demon cazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu