sâmbătă, 23 ianuarie 2010

'Lie to me' (Minte-ma)

De curand am descoperit un serial cel putin interesant.
Personajele principale sunt reprezentate de catre un psiholog si un detectiv specializat in limpajul trupului. Impreuna intemeiaza echipa 'pilot' dintr-o echipa de detectivi.
Ei se auto-descriu ca fiind 'cercetatori, si nu magicieni'. Si chiar reuseste filmul asta sa pastreze o directie reala a problematicii. Chiar ne corecteaza vigilenta si ne-o indreapta asupra punctelor cheie.
Daca vrei sa descoperi cand omul de langa tine te minte, zambeste fals, ascunde ceva, e intimidat, deranjat sau speriat ..desi cu inversunare incearca sa sa te induca in eroare..te invit sa vizionezi acest serial (american ce-i drept): - LIE TO ME.

Eu am ajuns deja la episodul 4 :D..deci, pazea!

3 comentarii:

  1. hmmm... poate'n alea 10 minute de pauza, pentru ca nu inghit friends, si suna interesant lie'ul asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. serialu asta nu-mi induce decat ... "minte-ma.. dar minte-ma frumos" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. haha ...si stai ca inca nu te-ai uitat la el victore..
    Mama ta Victore! (asa zicea bunicu la calutul lui balan)

    Sa ajungi tu numai la inductia : "Minte-ma, daca ai curaj' :D
    si..'Minte-ma, cu minte!'..sau
    'Ba chiar te rog..minte-ma! ...si mai ales : "Minte-ma, de poti'

    ah..imi facusi pofta d eun episod :P

    RăspundețiȘtergere