vineri, 26 februarie 2010

PFR (ep.2) - Campania cu martisoare

M-a dezamagit Dejo. Desi e un copil ff destept, e extrem de distrat si nu se tine de treaba. Macar Andrei isi da silinta chiar daca nu e atat de talentat...si singura bucurie a mea ramane deocamdata Iosif care turuie tabla inmultirii ca pe Tatal Nostru.
Poate nu pare atat de mult ca un baietel de 8 ani sa invete in 3 saptamani tabla inmultirii, dar numai eu stiu cat de descurajanta a fost prima sedinta cu el, acum trei saptamani, cand am realizat ca Iosif nu stie nici macar adunarile pana la 20 ..din cap. Nu-i nimic. Am facut un plan de bataie si pana la urma am scos-o la capat cu brio. Invatatoarea chiar l-a felicitat si i-a dat un calificativ de f bun la scoala. Smecherul, la ultima repetitie gresea intentionat ca sa vada cum ma uit la el : ca si cum nu ar sti, sau ca fiind sigura ca nu are cum sa greseasca ceva atat de 'usor'. L-am si luat in brate de fericire. S-a mandrit si el. A primit si iepurasul de ciocolata si dreptul sa faca martisoare pe care sa le vindem noi (voluntarii) - luni, in Piata Muzeului din Cluj-Napoca. Va invit si pe voi sa cumparati martisoarele facute de copiii de la PFR, luni dupa orele 12 in locul mentionat. Cu banii stransi, asistentii sociali ii vor scoate pe copii in oras :-la un film, la un McDonald, la o prajitura - depinde cum le ajung banii. Martisoarele sunt chiar foarte dragute si eu zic ca merita sa treceti pe acolo! Va astept cu drag.

In alta ordine de idei, proiectul cu 2% nu a prea tinut pt ca ne-am trezit cam tarziu si oamenii deja au donat cei 2% din ipozite altor asociatii. Dar nu ne lasam..inca facem planuri de bataie pt obtinere de fonduri. Ar fi pacat sa pateasca si acest centru de zi ca si celalalte ..si sa se inchida din lipsa de bani. Va astept cu idei productive!

Am fost si la un interviu azi. E timp de criza asa ca se profita din plin de catre angajatori - vor oameni disperati. Adica, oameni care sa lucreze peste program, pe bani putini si pe care sa ii jigneasca la fel ca in 'vechiul' sistem, mandrindu-se ca totusi tinerii se prezinta cu idei de 'nou sistem'. En fin..despre asta in urmatoarele articole, daca le pot numi asa. Era doar o paranteza...ca tot e la moda exploatarea tinerilor proaspat absolventi, someri.

Cat despre PFR..revin cu amanunte despre capania cu martisoare, cand o sa tragem linia la final!

4 comentarii:

  1. Bravo:) Dar nu duceti copiii la Mcdonalds, e pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar acum , ca s-a incheiat campania vizata , o sa te intreb la fel cum imi intreb de obicei echipa de vanzari :P : " Care a fost feedback-ul final in urma derularii actiunii ?" :P
    Asteptam noutati :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ah..s-a vandut aproape toate martisoarele, suntem multumiti. Copiii vor iesi in oras, dar inca nu stim cum si unde..se va discuta problema asta abia dupa intalnirea cu parintii, cae are loc azi la 5 :D
    Oricum, erau bucurosi ca oamenii au cumparat..

    App..pt cei care vor sa doneze 2% din impozit pt copii, sa ma contacteze :)

    RăspundețiȘtergere