duminică, 28 martie 2010

Vibreaza de VIU!!

Stau si efectiv admir pe fereastra micul meu paradis. Am curatat via, pomii, am pus ingrasamant natural si la flori..am alergat 'minunea de catel' totoloaca dupa pisici imaginare si am stat la taifas 'pe contra' cu oameni dragi. Am mancat cas proaspat, ceapa verde, slaninuta afumata, ou proaspat fiert si tort 'domnesc' de casa. A fost soare, cald, briza ne-a improspatat si mai mult aerul curat de munte..iar gratarul l-am savurat regeste in tarnat. (da, in tarnat, si nu pe terasa). In curand vom sadi si cateva mladite de vie noua si vom reinaugura bucataria de vara. Vine Invierea..o astept cu nerabdare si veselie. Ahhh..si cred ca pentru prima data in viata am lipit desene de pe servetel pe cartoane colorate ca sa facem felicitari de mana. Bineinteles, la centrul PFR. Am pus si eu mana in lipici si m-am mazgalit si eu in culori. Multumesc cerului pentru atat belsug de 'viu'.

'Pai da. Tu te antrenezi in diverse activitati placute si te umpli de viata' ..stiu Movule, stiu. Dar esti la fel de constient ca asta la mine nu tine. Nu doar ca va invit pe toti sa va cautati activitati pe gustul inimii voastre, ba chiar va sutez cate un imbold lenii de a vibra! Vine Pastele. Puneti mana si vopsiti oua si colorati zambete. Amintiti-va de cativa nefericiti si impartiti mancarea si bucuria cu ei. Mergeti si luati lumina! (indiferent ce inseamna asta pentru voi) ..si lasati cotidianul sa ramana cotidian, nu motiv de a te ridica dimineata din pat si a incepe ziua. Mi-e dor sa merg la percutieee ! Merg marti, chit ca imi termin sau nu articolul de scris. De la ora 8, la percutie cu noi! Oare cati dintre voi ati auzit de gembe sau de castanete? :D (pt cei din Cluj pot incerca diverse experiente noi organizate la www.fabricadepensule.ro).
Vreau picniiiiiiiiiiiic!. Iestiti cu paturica in spinare, luati cativa vecini sau prieteni cu voi si la iarba verde inainte mars! Cautati pe net un izvor bun si curat in apropiere si mergeti de va alimentati bidoanele cu apa cristalina si rece si excelenta. Hraniti-va spiritul si corpul si visele. Dati drumul afara copiilor din voi si faceti cate o scurta vizita bataranilor singuri ..ca e o matusica, ca e o vecina singura, ca sunt niste bunici albiti de ani..ca e un prieten singur si uscat.

Deunazi povesteam cu un prieten despre stresul din ziua de azi ..stresul zilei de maine. Oamenii nu se mai bucura nu pentru ca nu mai au neaparat bani sa iasa afar din casa in timpul liber..ci pt ca timpul liber lipseste cu desavarsire. Si daca nu lipseste cu desavarsire..e ca si cumnu ar fi. In loc sa ne relaxam, ne lasam napaditi de grija a ceea ce e de facut pentru maine la lucru.
Oameni buni..treziti-va. Sunteti niste stafii robotizate fara culoare in obraji! Uitat-va in oglindsa si spuneti STOP! A venit primavara! E timpul sa ma trezesc si eu la viata ca sa ma pot oglindi cu natura. E timpul sa VIBREZ!

Totul sta in puterea noastra. Sa nu ne mai lasam timp sa ne plangem de mila. Ba ca nu am cu cine impartasi bucuria, ba ca nu ma intelege nimeni, ba ca e criza asta sufocanta si secatoare de viril, ba ca bla, ba ca bla bla. Cry baby, cry! Woaaaa...drepti! ..ca brazii sa fiti. ACUM! Nu maine..iesiti afara din litera lenii si deschideti fereastra si dati muzica mai tare. Putina gimnastica de inviorare nu strica la primele ore ale diminetii si nici prospectarea unui nou teren social. Trebuie curaj, nu noroc ca sa ai parte de dorinte implinite si sange fibrilant! CURAJ!..deci, inainte mars ghioceilor - scoateti capul afara din uscaciunile pamantului!

Si iar imi curge poezia prin vene..si in curand o sa invat sa pescuiesc :D


Deschide-ti aripile si zboara
Spre zari de vise flamande
Redeseneaza-ti chemare
De tine, faptura plapanda.

Alearga izvoare curate
Si scalda-ti nevoi de splendoare
din lume secata si pala
bujori de viu, dulci - amare.

tarzii ghiocei sa rasara!

Un comentariu:

  1. cred ca astenia de primavara e defapt un antidot pentru nebunia din noi... ce oameni... :))

    RăspundețiȘtergere