sâmbătă, 16 octombrie 2010

Amalgamandu-ne

Daca eu tac, tu cum s-asculti
Cum curge ploaia-ncet in mine..?
Doar aplecandu-te in noi
Poti auzi ce nu e bine.

Ce e stricat..intors in vene
Din tulbure, netulburat
Otrava de ganduri haine
De tine fie-mi mangaiat.

Si sa intorci cheite-n zece
Povesti care alina rece
Din cald, fierbinte m-ameteste
Tu sa nu taci, sa-mi dai de veste.

............................

Daca tu taci, eu cum s-aud
Cum fulgerul trazneste-n tine..?
Doar amalgamandu-te in mine
Pot cu sarutul sa te jur.

Ce e stricat..se zbate-n tampla
Negru de sah, sa fie alb
De rezonanta, apasa,-ncrunta
De mine fie-ti mangaiat.

Si sa intorc cheite-n zece
Luni de arama, de nopti,cum trece
Sori de un foc aprins in tine
De doi in doi, in lumi straine.

Eu sa nu tac, sa zbier in tine!

2 comentarii:

  1. Intai tre' sa-ti iau interviul ala! ma inspiri Bubule..doar stii,nu?..poate ne jucam intr-o seara duel in versuri doar noi doua.te puuup

    RăspundețiȘtergere