miercuri, 6 octombrie 2010

Da-mi timpul o clipa..

si am sa imi cos aripi noi
ca sa pot zbura departe de tine
te-am ranit prea mult prin tacere
ignorat-am prea multe nevoi..

si am sa uit ce inseamna placere
caci fara tine nimic nu mai e
nici un suras, nici profunda durere
sarutului ii lipsesc buzele..

te las sa-mi adormi singura
in frigul atingerii mele
nu-ti vad, dar te simt, aura!
cum sufletu-mi plangi de nebuna..

shht...shhtt...e bezna afara
priviri, andaluze, aluneca-n stele
hai, vino, vibreaza-mi atingerii mele
in gand e.. refugiul de alga amara

da-mi timpul, da-mi timpul o clipa 'ntr-o doara
sarutul uitat sa tremure iara..





asculta..cum in frunza din padure
se zbat tampla in tampla 'cei nori furiosi
atata lume si nimeni nu urla
cum o iluzie-n zambet se pierde de prisos!

si e iubire! e ploaie, soare, vant
fa-ti mila si adap-o..e seceta de tine
si e iubire! se zbate la pamant
iar de n-o chemi, ea de prisos ramane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu