joi, 16 decembrie 2010

Prima iarna..

Poate fiindca m-am nascut iarna..
Poate pentru ca e mai cald in casa..
Poate pentru ca s-a nascut iarna..si a murit iarna..
Poate ca inca il mai astept pe Mos Craciun..

..sau poate doar pentru cararile de turta dulce si zapada de vata de zahar..


Pictez un tablou printre gene
Alene..
Atat de cald in casa, atat de frig afara
Pictez printre gene alene.


Poate fiindca sfidam moartea cu patinele, inconstient pana la sange..
Poate pentru contrastul acela teribil dintre alb si rosu..
Poate pentru ca inspiratia spre joc plutea pur si simplu in aer..
Poate pentru ca inca mai simt ca sunt un copil zgribulit de frig cu obrajii rumeni..

Asculta fulgii cum inchina ode la piane nocturne
Senine
Si sa ocolesti visul, de ce ai face-o
Asculta-le dansul cum tace.


Poate pentru focul care arde si lemnul care trosneste pana in varful degetelor fiori..
Poate pentru ca am inchinat versuri albului-speranta
Poate pentru ca mi-a imbraisat crunt naivitatea prin geruri cumplite dupa ninsori ametitoare..
Poate doar ca se aude ceasul in timpul noptii 'tic, tac..tic, tac'..cu ecou spre feresti..

Simte mirosul de dulceata si scortisoara..
Dulce-amara..
Ciresele negre lasa dara de zahar caramel
Si anul trecut, si anul acela...era totul la fel




E prima iarna dupa multe..cand simt din tot sufletul bucuria fulgilor de nea. Cand vad atat de clar, ca pe luna albastra, - dintisorul alb..fara nici o strangere de inima..Dumnezeule, cat de curat radea!
E prima iarna dupa multe..cand am simtit nevoia sa imi spal lacrimile cu zapada..da, sunt nebun! - Am plans doar ca sa am ce purifica..
E prima iarna dupa multe..cand vreau sa fac EU sa revina gustul LOR in mine..

..clopoteii in vant..ai lui.
..colindele lui Hrusca..ale ei.
..detaliile atent trasate..ale ei.

..si clinchetul de gura pana la urechi..al meu!


Printre zapezile din urma
Ma vad acum cazand
Si ramanand in fata
Uitand sa iert, sa cant..

Cata zapada, si sunt numai una!
Dar toata cum o simt a mea..
Si e zapada!..s-a dus amaraciunea
..Albul imaculeaza inima!

nu e chimie, nici nu e minune
E doar aievea fericire-n aer
Nu e minune..e doar o clipa alba
Ce-ti lasa timp sa-ti bucuri incordarea..

E prima iarna.




538a102c

2 comentarii:

  1. Iarna asta să fie aşa cum îţi doreşti.

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat:X:X...e absolut minunat tot ceea ce scrii!:X

    RăspundețiȘtergere