sâmbătă, 12 martie 2011

Curaj sa crezi

Citesc printre grimase ca nu ma vrei aici
desi vorba e dulce ca si mierea..
De ai putea, mi-ai consuma averea
si tot te-ai chinui-n invidii fara rost..

ghinion sa fie oare ca sunt..ca sa fi fost
pe undeva mult mai aproape decat tine
de a pleca in lume si de a-mi fi mai bine..
sa nasc un fenomen incert ce-mi arde-n piept?

sau fi fosta curajul..si dragostea de mine
fantoma care imi ingaduie sa caut fericiri
sa imi adap speranta doar prin culori senine
si sa nu-mpiedic visul de temeri si pricini...

tu uita-te la mine, nu-ti sunt oglinda eu
pe fruntea mea curata se-ntrezaresc carari
si cat le-ai vrut straine, si cat le vrei acum
nu fi-ti-ar mult mai bine sa crezi decat sa-njuri?

Un comentariu:

  1. "fantoma care imi ingaduie sa caut fericiri sa imi adap speranta doar prin culori senine" Faine randurile astea . :)

    Ravl

    RăspundețiȘtergere