marți, 5 aprilie 2011

Povestea din spatele ochilor

Grele zile pentru romani, grele zile pentru japonezi, de fapt - grele zile pentru oameni. Viata nu e usoara si nici nu va fi. Nu, nu vine sfarsitul lumii, dar pentru ca judecam tot mai mult si intelegem tot mai putin - vin vremuri grele.

Daca pentru fiecare om intalnit am darui de la noi macar 2 minute sa ne imaginam povestea lui, l-am intelege mai bine si l-am judeca mai putin. Poate chiar am invata sa iubim din nou oamenii. Poate chiar am reusi sa ne iubim pe noi insine, mai mult.

Observi un lenes si iti provoaca indignare?
Observi un dependent de droguri si iti provoaca dezgust?
Observi o persoana supraponderala si iti provoaca scarba? - sau dorinta de a o batjocori?
Observi o prostituata si o judeci?

Se spune ca cel mai mare dusman al nostru este teama de a nu deveni ce respingem. De cele mai multe ori inconstienta.
Reactia ta nu este provocata de greselile sau neputintele celor din jur. Reactia ta are o cauza interna. Ai grija de sufletul tau. Acorda-ti macar 2 minute sa daruiesti timp cunoasterii, intelegerii si povestii din spatele ochilor celor din preajma ta.

Sunt si ei oameni, ca si tine. Stii si tu ce este falsa fericire..ai gustat-o si tu, si eu - poti face diferenta. Trebuie doar sa vrei!

Un comentariu: