luni, 16 mai 2011

Mica-mi scanteie

Tigara o tin eu, fumeaz-o tu
De pe buzele mele stafidite
Saruta-mi bratele mult prea obosite
De-atat amar de timp de plumb.

Nu te amuzi ca te chem numai seara?
Ah, noaptea de calvar e cea mai grea
Sarpele negru ameninta in tinda..
Hai, canta-mi, canta-mi ca si cum ai vrea.

Cum fulgera afara, trazneste crunt in mine
Si demonii se zvarcolesc la bal mascat
Ma prind de tine, blochez gandul in sah
Ma leg oricand, te leg oricat, orice-i mai bine.

Nu-ti cer sa-mi juri nimic, sopteste-mi doar
Cum totul va fi bine, cum chinul nu-i zadar
Am sa te cred, am sa-ncrestez in tample
Cum un strain de mine-mi, mi-a dat o clipa-n dar.

'Scanteia din mine, cat e ea de mica va straluci
Cat e ea de mica, o voi lasa sa straluceasca.
Scanteia din mine, cat e ea de mica va straluci
Scanteia din mine, cat e ea de mica va fi libera sa straluceasca'


Tine-ma strans de mana doar azi
Voi reusi.

Am sa te las sa pleci maine
Ramai doar de vrei.

Caci scanteia dn mine, cat e ea de mica, va straluci!






Ai grija de sufletul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu