duminică, 15 mai 2011

Unele semne se nasc pentru mereu..

-Nu te pot intelege, Lola. Acum ceva vreme erai atat de linisita ca nu te mai tulbura..
-Eh, ce stii tu despre mereu?
-E pura nebunie. Imaginatie!
-Sa fie. E a mea! Numai a mea, nu intelegi?
-Si cum iti imparti inima intre realitate si taramul tau?
-Ambele sunt ale mele. Doar ca realitatea o impart si cu altii.
-Si iluzia?
-Iluzia imi e drog. Un drog fara de care as innebuni!
-De ce?
-Cum de ce? Oamenii mai si mor..daca as lasa complet gol locul oamenilor care mor, sau care se indeparteaza de pasul meu sub o forma sau alta..as muri si eu. Sunt ai mei atata timp cat nu ii las eu sa-mi moara.
-Si tu cum le esti celor care mor?
-Detalii. Raman ai mei pentru mereu, daca pentru mereu ii vreau..restul, detalii.


Clipa nu face diferenta intre vis si realitate. Te traieste si lasa urme. Unele urme iti raman semne. Unele semne se nasc pentru mereu.

Inchide-ti ochii peste tamplele apuse
Cat de usor se creioneaza chipurile inca
Pot sa iti fure si mii de infinituri
Dar fumul din mansarde in piele ti-e deja!

Curge prin vene gustul, respira dimineata
Privesti prin tine, resorbi adancuri
Saruti lumini si lacrimi
Esti toata, esti a ta!


Esti toata. Esti a ta.





There's a time that turns
I'd turn back time
.........................
Well there's a time to live
And a time to cry

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu