vineri, 9 septembrie 2011

..in asemenea hal lacrimile?

Cu ce m-ai cucerit?

Necucerindu-ma. Fiind. Neincercand. Nefalsificand.

Cu ce altceva m-ai fi putut cuceri decat cu tine?

Cu ce m-ai pastrat?

Cu iubirea.

Fara sa-mi lasi golul acela in suflet spre a ma chinui intre a 'zice' si 'a tacea'.
Acceptandu-ma.
Mizand pe tot ce-i mai bun din mine!
Mizand cu tot ce-i mai bun din tine.

Nelasandu-ma de mana atunci cand ti-am cerut-o.


Nu sunt nebuna sa caut promisiuni. Nici sa fac.
Vaduvei nu i-a spus iubitul ca va muri. Ci ca va ramane alaturi de ea.

Totodata, nu sunt insensibila. Sufar. De fiecare data, imi pasa. Gresesc si ofer mai mult decat e cazul, daca s-ar judeca la rece.

Cum poti tu sa imi saruti in asemenea hal lacrimile?

Ai devenit umbra mea. Carnal, profund, brutal.



Vreau sa invat de la tine. Sa invat sa ma port frumos.
Cel putin la fel de frumos cum te porti tu fata de mine...

Be my teacher, baby!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu