duminică, 25 septembrie 2011

Lasa-ma sa ma vand oricui. Mai ales celor care nu ma cumpara.

Noapte buna dimineata mi-a spus si am stiut ca sunt a n-a persoana careia ii spune asta. Am recunoscut un laitmotiv, asa cum recunosti un refren. Dar nu-i nimic. Conteaza ca nu a fost fals. Un om frumos rar se descopera asa cum e. Nu de alta, dar inocenta il face vulnerabil. Cu tot verdele din albastru, cu tot.

Am ajuns sa ne cosmetizam cuvintele, miscarile, respiratia...pana si privirile. Purtam ochelari de plastilina. Pe strada, desenam pasi mici si incerti. Ne temem si de umbra noastra. Macar ca ea se trage din noi si stie tot ce nu se cade sa stie. Si daca ne vinde subconstientul gurii si limba se scapa si comploteaza cu dintii impotriva ta? Daca nici ei nu te vor mai crede cand organele tale te vor deconspira...atunci tu cum te vei mai crede?

Mai aprindem o tigara. Mai ascundem putin din ceea ce vrea sa se numeasca sclipire. Oricum nu mai credem in asa ceva. S-a dus demult inocenta. Noi nu suntem naivi. Inocenta=naivitate. Nu se mai cumpara, nu mai pot vinde. Si daca nu pot vinde..ce sa fac cu ea?

Taci!
Lasa-ma in amaraciunile mele sa mi-o trag la rece. Nu intelegi ca asta am invatat sa fac? Fara preludiu, fara sens, fara sa-mi pese. Nu dau doi bani pe mine, nu intelegi?
Lasa-ma sa ma vand oricui. Mai ales celor care nu ma cumpara. Am sa-i cred cand vor spune ca sunt un om special. Un om special fara pret. Fara lanturi.


DA.Ca si un caine turbat, scapat din lant. Un caine liber, fara un sens propriu. Fara o directie sigura.
Ca si romanii scapati de comunism, in '89, '90,'91,'92 s.a.m.d.

...............................................................................................................................................................


Pana la urma am nevoie de lanturi. Lanturile numite valori.
Ancore


................................................................................................................................................................

Ah, cat de carnal o stie Johnny a spune...





3 comentarii:

  1. "I hurt myself toaday.."superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, versurile te cutremura uneori. le simti pur si simplu. ..in tine, pe de o parte.

    RăspundețiȘtergere