joi, 15 septembrie 2011

Nasucuri, Prostitutie si Cretinostiristi! (Jurnalismul Kaka Loca Moca)

Sunteti nebuni!
S-a injosit lumea principiilor
Ce valoare? .. ipocrizie pe fata!
Ce bun simt?..lipsa de imaginatie!
Ce simplitate?..taranca proasta!

Banu', da. Banu' ista, ochiu' dracului.
Tu nu intelegi ca si daca lacrim, lacrim pe Gucci?
Ca daca imi sterg cu reverul nasul de muci, macar e rever de Dolce?
Ce cacofonie, tzatzo?  (Pardon, mai nou e 'fato'). Loca ca noi!

Iubitul meu este un barbat elegant, frumos, inteligent. Pentru moi nu conteaza cat castiga. Dar bineinteles ca trebuie sa fie un barbat cu potential de perspectiva. Ca ma intelegeti d-voastra .. un specimen ca si mine trebuie sa aiba grija sa nu se impiedice. Ca sa nu isi stalceasca nasucu'..Ce? Daca J Lo si-a asigurat popou' cu ceva miare sau h' h'..cu sute de miare verzi, eu nu pot? Macar nasucu' si atunci macar pe fata sa am grija si eu sa pastrez aparenta. Ca la valoarea mea, nu pot sa port tocuri mici. Si gropile in Capitala sunt adanci..mai adanci chiar decat mine h' h'. E buna, nu? Cica e bancul zilei. Nu il inteleg. O fi un banc abstract. Pentru cei cu simtul umorului. Moi sunt o fata de comitet, tzatzo (FATO, mai!! nu FA-TO sau...FAT-O?..h'h').

Si cum ziceam h'h'..o femeie ca si mine trebuie sa aiba grija sa nu se impiedice. Ca, nu de alta, da'..stiti boieri d-voastra (nu boieri baaa ..MUieri)..cand ma impiedic, cad si risc sa-mi violentez nasucu' h'h ..si atunci mi-a spus nea' Palade ca sansa mea e sa-mi pun silicoane. Sa ma protejez, cand cad cu fundu'n sus. Adica nu pe mine..nasucu'..stii? Ala ce poate fi asigurat pe miare bune h'h'.

Si nu orice silicoane ca tinem la sanatate si nu ne implantam E-uri siliconate. Si atunci costa. Si atunci numai banu' poate sa imi salveze mie minunatie de nasucu'!

Eu sunt o diva, dar nu dau din fund ca sa fiu o diva. Sunt asa..dezinvolta..si atrag atentia..CE? Nu e vina mea ca ma impiedic si mi se vede snurul din fund. Am fund frumos. Si daca am cu ce, de ce sa nu? Altii au mai multa minte in cap. Eu, sunt mai sexi. Fiecare cu ce poate!

Asa ca eu macar fac ce pot. Eu nu ma prostituez ca si tine, don' jurnalist!

Tu o faci! Pentru bani. Macar eu o fac pentru nasucu'. Ca atata am. Tu te vinzi pentru rating, ca atata poti.
Da' cica ai terminat o facultate. Si nu la Spiru Haret, ca moi. Cica tu scrii la un jurnal, nu doar la un can-can.

Da....cica tu ma critici pe mine. Si ma ironizezi..asa, abstract. De dimineata pana seara. Pacat ca nu te inteleg. Te cred, te cred..dar daca-mi faci reclama, ma obosesc eu mai putin. Ma impiedic mai rar. Mercic!

Si transpiri, tztatzo. Transpiri alergand dupa mine cand ma scapa ca-ca si fug la WC. Nu cumva sa ma astepte la toilette un barbat cu Rolex la mana. Sau, ba pardon! Sa ma astepte si tu sa dai stirea-n tara si sa semnezi la afis. Secunda conteaza. e mai ceva ca la maraton! Concurenta, mon cher. Concurenta, nu ca pe vremea lu' Ceasca.
Si sa aruncam impreuna rolele mele. Pe fereastra. Ca ele au facut pe tapu' ispasitoru' cand am vrut sa-mi modelez nasucu' fara sa fiu facuta 'papusa de plus'. Nu de alta, dar e fumata rau schema. Nu pot sa fiu stampilata ca si o expirata, ma intelegi? h'h'

Hai ca ma duc. Am doua intalniri azi. Daca nu pica la primu' si am ghinion si la al doilea...si catelusu de saptamana asta nu pune botu' hazliu pe ultima suta de metri, te sun!
Te suuuuuun si te chem sa ma vezi cum imi torn supica pe decolteu. Sau si mai bine!!! h'h'. Imi rup ciorapelu si voi o sa faceti foto si o sa ma acuzati de lipsa de feminitate din cauza ca m-a parasit iubi245 azi noapte. Bine?

h'h'. Ce tare! Deja jubilez la gandul ca o sa apar pe toate posturile. E! Bascalie ca si bascalie, dar e piciorusul meu fin..Je m'en fische! E la moda! Sunt la moda!
Sunt fashion.
Ma va observa din umbra Botezatu' Perlatu'.
Ahhh..jubilez!

Hai, amantul meu! Hai, fugi dupa mine cand alerg la baie!
Haaaaiiiiii! Baga-te in tufis cand ma plimb langa lac cu stapanul lui Porsche'ut.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii .. fugi la ex-iubi si intreaba-l de ce actuala lui seamana cu nasucu' meu!!!
Vinoooooooooooo..sa-mi faci poze cand stau topless la plaja si promit solemn sa-ti ofer ca si bonus CEVA!! Inca nu stiu ce..dar am sa citesc de dis de dimineata in numarul de ieri si am sa ma inspir de acolo ca sa raman fashion si cu un pas inainte!!
Haaaaaaaaaaaaaaai! Baga-te sub cearceaf cand imi trag o labuta!! si fa o poza rapiiiiiiiiiiiiiiiid.



Amantul meu! Eu sunt pestele tau care atrage clienti si tu esti prostituata mea care vinde vinde vinde..se vinde se vinde se vinde...ca sa nu moara de foame, evident.
Caci ce se cumpara, se vinde!

True. Si ce se vinde, se cumpara!
Bravas natiune!



ps: doar o zi! De fapt, 3 ore cat pentru 10 ani!
M-am intoxicat iar.



...............................................................................................................................
Buei jurnalistule-prostituat ce esti! Daca nu ai ceva de zis, lasa-te de meserie frate! Vinde mere la pravalie. Fugi in pustiu si salveaza-ti sufletu' si mintea!
Bueeeeei, 5 minute pe zi cu alde stiri sunt peste mega-supra-extra suficient, m-auzi????  Impusca-te daca nu esti in stare decat sa contaminezi!!!!

Si nu nu..nu urla ca sa nu te mai ascult eu daca nu-mi convine. Ca esti ca serialu ala centenar ' Tanar si nemuritor'. Il vizionezi o data pe an si pricepi tot. Si ce nu-i de priceput.
Cenzura pe tine! Vai de tanara generatie. Fi-ti-ar rusine sa-ti fie ca cica esti jurnalist si critici. Ce critici ma??? De dimineata pana seara? Din crestet si pana-n calcai?


Gata! M-am plictisit.
Sa se aplice fratele meu cenzura la cretinism. La nesimtire si la 'prostitutie'. Sa nu se mai numeasca oamenii astia jurnalisti, ci Cretinostiristi!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu