joi, 13 octombrie 2011

Da-i cerule, timp..

Tot pentru muza-copil.

Sa nu pierzi timp cu oamenii duri, daca ei nu castiga timp sa fie moi cu tine.

Da-i cerule, ceea ce nici ea nu stie ca are nevoie
ca sa zambeasca curat si liber
liber intru totul
intr-o liniste calda, ca si o ploaie de vara.

Da-i cerule, nopti salbatec de pline si clare
ca sa paseasca hotarat a doua zi
in viata, cu viata
inconjurata de iubire si imbratisata de liniste.

Da-i cerule, natura multa in cale, deschide-i bratele
si aminteste-i mereu ca nu e singura
cu totii gresim
pe toti ne doare uneori ca sa ne amintim de ce am uitat

..de inima
cum bate si bate si bate ..
razbate nelegiuiri ale trupului
si ale gandului..
ca sa redevina un vis curat
nascut in amurg de foc, odata..intr-o vara.

Daca nu traiesti prin iubire, mori prin timp


noi oamenii suntem ca si anotimpurile..
uneori calzi, alteori reci
uneori veseli, alteori tristi
trec anii peste noi si oricat am creste
mereu vom alterna de la o stare la alta
ne vom schimba sau vom schimba in jur
tablouri, trairi, perceptii, iluzii
mereu ne vom tranforma fara ca sa pierim
fara ca sa gasim ultimul sens
caci nu uita, draga mea
noi suntem sensul. 

10 comentarii:

  1. cand ii vei simti tu bine o sa imi dau ca-s pt mine .( barbatii ) . ma minunez de minunatia ta si de intelepciunea ta.

    multa pace scumpa mea

    ai dreptate . inca-s copil :) macar un copil genial. creativ

    multa caldura in suflet. sunt norocoasa ca te am .

    RăspundețiȘtergere
  2. Zorabule, ti-am citit mare parte din poezii - sunt foarte frumoase şi profunde

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, draga mea. Ma bucur ca ti-au cazut bine :)
    Asta e sensul lor, doar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acesta fiind un raspuns retoric? :)))

    RăspundețiȘtergere