luni, 12 decembrie 2011

Bucuriiiiiii de copilasi

Mi-e dor sa-mi scriu, sa va scriu..sa vorbesc cerului.
Doamne, cat de dor imi este!

Dupa mult timp, zilele acestea am avut parte de bucuria sa joc 'Mima'.
'Enigma', 'An', 'Gemeni', 'Amonte', 'Istorie'..si cate si mai cate. Daca aveti si pentru o secunda impresia ca a fost usor, va provoc sa incercati cu prima ocazie. Astept impresii de dupa.
Am ras cu gura pana la urechi si pentru cateva ore am uitat de toate grijile de pe lume. Sau..de ce nu..de toate grijile lumesti.
Cum sa faci rau macar cu gandul cand esti ocupat cu bucurii?
Inchid ochii si sorb iar liniste din acele clipe. Si zambetele imi incalzesc sufletul si-mi provoaca riduri mici la ochii tineri si jucausi. Cele mai frumoase riduri...

Ce ar putea ajuta ca lumea sa devina mai buna?
Bucuriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile.
Haideti sa le cladim, haideti sa ne bucuram si sa-i bucuram pe altii, prin inocenta de copilasi.

Sa sune clopotelul!
Dinga..langa :)





Ai grija de sufletul tau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu