duminică, 1 ianuarie 2012

Intre puterea de a visa si obsesia de a poseda

Da, dragii mei. Sa visezi este mai mult decat benefic. Mai mult decat motivatia laitmotiv a vietii. Mai mult decat bucuria clipei - rasplata. Da, dragii mei. Este mai mult decat sanatos sa speri, sa lupti si sa visezi.

Privesc in jurul meu oamenii. De cand ma stiu, oamenii din jurul meu au alergat. M-am simtit mereu ca si o intersectie. Ar fi mult sa spun - ca si o rascruce. Uneori am fost cu adevarat o rascruce pentru alti oameni.

Am fost educata sa ajung sa imi castig singura painea. Sa devin demna si capabila pentru a imi cladi independenta. Caci a fi independent este o lectie de viata. Probabil ca voi imi veti spune ca independenta este ceva firesc, intrinsec nasterii. Va respect parerea in acest caz, dar nu sunt de acord cu ea. Cum sa fie un om independent atunci cand nu stie unde vrea sa ajunga in viata? Cum sa stie pana cand nu se descopera cu adevarat, traind, suferind, vibrand .. invatand despre sine?

A deveni independent este un lucru castigat, nu firesc. Comunicarea cu tine insuti constituie o munca continua. Titanica. Cearta si impacarea cu propria-ti ratiune devine nu de putine ori - mai mult decat obositoare.Senzatii de deja-vu.

Independenta se naste in urma visarii cu ochii deschisi. Este adevarat ca unele vise sunt trecatoare. La fel de adevarat este si ca alte vise nu se sting niciodata. Raman flacari vii, carnale. Flacari care ard si dor. Flacarile pasarii Phoenix.

Imi doresc!
Vreau!
Trebuie sa am!

Si astfel ajungem sa cunoastem disperarea. Uneori ne confundam cu ea. Alteori, disperarea ne transforma pentru totdeauna. Niciodata nu vei mai simti inocenta dinainte. Vor exista timpuri doar ante-disperare si post-disperare. Iar la intersectia lor vom fi prinsi noi. Conteplandu-ne pasii.

Disperarea ne macina galopand. Intocmai unei fiare ranite, o vom ataca. Si uite asa, ne vom sageta si (ne) vom ataca si mai aprig.
Ambitia. Ambitia va lua locul pas cu pas - dorintei.
Vei vrea, dar nu iti vei mai dori. Post-disperare.

Ambitia, precum spuneam.
Obsesia.
Post-obsesie.
Gust lipsa.

Ai grija de dorintele tale. Nu le ceda obsesilor. Vor deveni mai mult decat un bumerang!

Doamne, apara-ma de mine insami!




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu