vineri, 20 ianuarie 2012

Revolutia romanilor in strada? - ...Aproape praf in vant!

Pentru ca tot sunt tras de maneca sa ies la 'inaintare' si sa revolutionez si eu pe strazi, am zis sa ii trag si eu de maneca pe razvratiti. Totusi, sa nu intelegeti ca nu va felicit pentru ca iesiti in strada. Bine faceti! Pacat ca sunteti violenti si asa deveniti mai putin credibili.
Va intreb, romanilor - pentru CE anume luptati?
Inteleg...economia...economia...
Dar va mai intreb ceva, romanilor - pentru CE nu ati luptat cu lucrurile pe care le puteati schimba fiecare, cu mic cu mare, cu sau fara economie?

Nu ies in strada pana cand nu vad ca MAJORITATEA celor care ies in strada nu regreta ca:


- de fiecare data cand au avut ocazia, au cautat pile
- de fiecare data cand au avut ocazia sa o ia pe drumul cel mai usor, au cautat sa dea spaga
- extrem de rar si-au 'complicat viata' ca sa lupte pentru drepturile lor cu adevarat
- au votat pentru un carnat si un concert in aer liber cu fetite cu fustite cat mai scurte si cat mai 'adevarate'
- au facut rating la emisiunile de 2 bani care promoveaza incultura (or de admiratie, or de prea multa critica care denota prea mult timp liber)
- au invatat sa injure cat mai divers in loc sa citeasca o carte
- de fiecare data cand au putut, au copiat
- cand nu au putut copia, profesorul a fost de vina
- cand profesorul ameninta ca lasa copilul repetent, ei cautau sa vina cu 'plasele' si sa 'traga sforile' in loc sa-l puna cu burta pe carte
- au continuat sa isi duca rolul victimelor din comunism: 'noi ne facem ca muncim, voi va faceti ca platiti' si am ajuns o tara cu o teribila lipsa de profesionisti in toate domeniile
- autosuficienta a fost la mama ei acasa
- au uitat ca dragostea de patrie nu inseamna dragostea fata de conducatorii tarii, si au terfelit numele Romaniei la fiecare ocazie, in special in fata strainilor
- si-au educat copiii ca in primul rand sa 'faca bani', si nu sa duca o viata decenta din toate punctele de vedere
- au cautat solutii intr-o 'seminta si un scuipat', nu in istorie
- au uitat ca nu e rau sa ai functie, rau e sa uiti functia de om (bine le spunea uneori maestrul Paunescu)


Va ajunge?
Mie imi sunt suficiente aceste motive pentru a nu iesi in strada alaturi de oamenii care cer, fara sa ofere.
Imi cer scuze acelor oameni pe care ii respect, care mai au valori si care ies in strada. Sunt insa curios pe cine vor alege ei acum.
Nu stiu cum sa va explic, dar REVOLUTIA a fost purtata cu greu de multi oameni, fiecare exprimandu-si nemultumirile si solutiile in felul lor.
Unii
- au scris pe bloguri
- au militat pentru cultura si educatie
- au incercat sa apeleze la dezvoltarea personala
- si-au dedicat timp ca sa isi prezinte viziunile si valorile
- au sustinut traditia Romaniei
- au ramas patrioti pentru ca au stiut sa aprecieze adevarata valoare a patriotismului
- au refuzat sa caute pile
- au refuzat sa dea spaga
- au schimbat canalul cand incepea o emisiune care promova incultura si non-valorile (va rog, lasati relativitatea la capitolul filosofie in acest caz)
- au mers la spectacolele 'bietilor' actori
- nu au cumparat ziarul CAN-CAN (daca exista si varianta tiparita)

Mai vreti?

Asa ca trag obloanele si imi duc in continuare revolutia. Caci si pana acum, eu am revolutionat la greu. Ca am facut-o in viata de zi cu zi sau pe blog, m-am opus mereu promovarii non-valorilor, oricat de 'trendy' ar fi fost acestea. Mi-am facut si imi fac in continuare datoria de roman. Politic nu sunt capabil sa aduc o schimbare, caci nu-s eu politician de fel. Tot ce pot e sa dau like-uri pentru ca sunt de acord ca este cazul sa apara o SCHIMBARE.
Pacat ca schimbarea capilor de la conducerea tarii e aproape nimic.
pe CINE vor alege ei acum?
Si mai ales, CUM se asteapta ei sa apara SCHIMBAREA?

Da, gasesc ca aceasta Revolutie nu este nici pe departe o revolutie a PRINCIPIILOR. De aceea consider ca Revolutia din strada este aproape praf in vant, daca nu este sustinuta de schimbarea mentalitatii si revenirea valorilor in fiecare dintre noi.

3 comentarii:

  1. Problema cea mare e ca daca e sa luam in vedere cat de "versati" sau" nesimtiti" sunt conducatorii din tara asta cred ca asta era singura posibilitate de a trage un semnal de alarma.
    Uneori nu poti sa mai taci si sa induri, pentru ca esti luat de prost in continuu, si e normal sa te revolti.
    Nu-s nici eu de acord cu violentele, mai ales ca jandarmii aia sunt acolo ca sa isi faca meseria. Daca e sa fim corecti atoata echipa de ministri si conducatori din tara asta ar trebui luata la pulane pana nu le mai arde de "condus" tara.

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord cu tine,sa'i dam afara.Asta nu e o problema.Problema noastra e ca suntem ca si cetateanul turmentat.Noi cu cine votam,hâc?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem pe aceeași lungime de undă. Conducerea țării, cu toată clasa politică e varză pentru că poporul e varză.
    La noi, cuvântul valoare e (cel) promovat numai de maneliști.
    Românii să se revolte mai întâi împotriva propriilor persoane, pe urmă să facă revoluție în stradă.

    RăspundețiȘtergere