miercuri, 25 aprilie 2012

Daca toti am invata sa plangem

Daca toti am invata sa plangem
Poate ca ne-am descifra lacrimile.
Poate ca ne-am oglindi tacerea.

Daca toti am invata sa plangem
Poate ca ne-am aminti sa zambim.
Poate ca ne-am aminti ca si altii plang.

Daca toti am invata sa plangem
Poate ca am redescoperi fericirea
Poate ca am pretui linistea.



Daca toti am invata sa plangem
Am intinde mainile spre oameni
Am prinde mainile oamenilor
Am strange mainile oamenilor
Lacrimile ar lua forma de oameni.


 Daca toti am invata sa plangem.
Poate ca am reusi sa primim mai mult.
Poate ca am dansa nebun in ploaie.

Daca toti am invata sa plangem
Poate ca am creste curcubee.
Poate ca am picta cu ochii ceruri. 

Daca toti am invata sa plangem
     Am reusi sa ne iertam mai des.




5 comentarii:

  1. un adevar spus foarte, foarte frumos in versuri

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos zis, zambesc, cu zambetul acela putin amar... ah, bine-ar fi daca...

    RăspundețiȘtergere