vineri, 13 aprilie 2012

Profit de tine!

Am venit, stiam ca ma astepti
Stiam ca tremuri, in urma mea, tremuri..
Am venit, te-am imbratisat iar
Ti-am spus vreodata cat esti de frumoasa?

Am venit, mi-am adus sufletul cu mine
Nu am sa fug curand, mai poti musca.Musca!
Maine dimineata va fi mai bine
Vei avea energie, sa mai poti bea.

Iarta-ma, ma ierti?..am fost atat de slab
Si slab sunt mai ales acum, te cedez iar tie
Iti intind hrana in sange, ma poti ierta?
Am vrut doar sa te vad..sa te simt, sa nu ma uiti!

E atat de bine aici cand ploua afara
Nu ma ud, mi-e bine aici, mi-e cel mai bine aici
Tu stii sa ma faci sa ma simt unic, aparte
Cand mi-e greu la tine alerg, tu esti ingerul meu..

Dar cam atat. Shht...nu ma auzi, sa nu ma auzi!
Te mint, sa nu ma crezi, nu te vreu, cu totul nu te vreau
Esti prea complicata, prea greu de dus in spate
Merit mai mult, o stiu, nenorocit asa cum sunt.

Shht..ti-am adormit tot ce era de adormit
Acum am sa plec pe furis, iar, e deja devreme
Tarziu in devreme, dar am sa ma intorc sa stii
Sa profit de tine, ma lasi, ma lasi sa profit de tine.


E prea devreme-n tarziu, stiu
Sunt un nenorocit si profit de tine
Da, stiu.
Merit mai mult, dar eu profit de tine.

Macar am scapat-o de spitalele de nebuni. Stii ce fac acolo cu nebunii? - Ii baga pe dupa niste gratii si ii provoaca sa faca mai mari nebunii

Nu ma mai lasa sa profit de tine!



E o noapte racoroasa de primavara. Priveste adanc in sufletul si in mintea ta. Fa curat acolo si pastreaza doar oamenii care te fac sa te simti frumos, si nu care te mint mai mult sau mai putin frumos.

Pana la urma, ramanem cu ce pastram, nu?
Sa aveti o zi minunata, dragii mei!

Un comentariu: