duminică, 13 mai 2012

Eu spun sa te mai gandesti

Eu spun sa te mai gandesti
Cand ma judeci atat de aspru
Fara o vorba calda macar
Ma judeci la rece-amar.

Te inteleg, il consideri un sfat
Suna mai degraba a ocara
Sunt cuvinte dure si dor
Razi totul din mine si ma lasi gol.

Te cred, s-a umplut iar paharul
Suntem perpetuum mobile, stii.
Dar de ce ma seci si ma lasi afara?
Acum cand ma simt doar povara..

...si ganduri, si creier, si mii de regrete
Acum, cand ma simt doar povara amara
Tu pleci.

Eu spun sa te mai gandesti
Cand provoci furtuna in mine
Vegheaza macar doua clipe apoi
De faleze sa nu ma indoi.



Esti puternic, ai vointa solida
Ai versuri si rime perfect imbinate
Eu poate sunt doar un poet ratacit
Fa pauza o clipa. Ti-ai amintit?

Ai ridicat mana cu vesta de salvare
Mi-ai citit de pe ea epigonii
Intre timp eu ma inecam, n-ai vazut?
Ma sufocam mai adanc in amurg..

..in neant, in sparge-vise, in temeri
Ma sufocam mai adanc, mai amurg
N-ai vazut?







Un comentariu: