luni, 2 iulie 2012

Dialog (part 3)

-Mi-e frica de moarte.
-Dar mortii ii este frica de tine?
-Nu stiu.
-Ar fi cazul sa-i fie.
-Nu inteleg.
-Ar fi timpul sa intelegi.

- Unde te grabesti asa?
- Spre casa.
- Dar nu locuiesti in directia opusa?
- Ba da.
- Pai atunci nu pari sa te grabesti spre casa.
-Cu cat voi termina mai repede ce am de facut in celalalt colt al orasului, cu atat mai repede voi ajunge acasa.

-Si te-ai suparat cand te-a injurat?
-Nu. M-a amuzat.
-Dar de ce nu te-ai aparat daca nu minteai?
-Tocmai pentru ca nu am mintit, nu aveam nevoie sa ma apar.

-Ei dracie, si ce ti-a raspuns?
-Mi-a spus ca nu vrea sa ma mai vada niciodata.
-Pai si atunci de ce te pregatesti sa o suni?
-Nu a mentionat nimic de voce. Ii placea vocea mea. Macar de asta mai sunt sigur.

-Cum de nu mai mentionezi nimic de matusa ta, fosta doctorita?
-Pentru ca m-a dezmostenit.
-Pai nu avea nu stiu ce avere..
-Nu este vorba de avere. M-a dezmostenit de pe postul de nepot.
-Cum vine asta?
-Cu insistente.
-A insistat sa mergi mai des pe la ea?
-Nu, a insistat sa sa ii las ei ultimul cuvant.
-Care anume?
-Ca nu dau doi bani pe ea.
-Si acesta este adevarul?
-Nicidecum.
-Pai si atunci?
-Nu suporta sa fie contrazisa, astfel ca s-a asigurat ca nu am cum sa-i mai dau vreo replica.

-Uracioasa mai poate sa fie soacra-mea.
-Pai deh, daca te porti si tu ca si ginerele cu ea..
-Dar cum sa ma port?
-Ca si un fiu cu mama lui.
-Esti extraordinar. Ce ti-a putut spune sau face soacra-ta ca sa ii ridici statuie?
-S-a bucurat ca fiica ei i-a mai adus un copil in casa.

-Ai vazut cati elevi au luat note infime la Capacitate?
-Am vazut cat de infim a fost gradul de dificultate..

-Cum sa nu ai habar ca ti-ai plagiat teza de doctorat?
-Cum sa ai habar daca nu a fost redactata de tine?

- Nenica, te-ai aranjat. Esti boss mare la costum.
- M-am aranjat, ai dreptate. Sunt mare, dar obligat sa port costum.

- Da si mie niste bani sa iau de mancare si sa duc la copii acasa sa manance si gurita lor.
- Iti dau mai bine ceva de mancare.
- Da-mi daca ai, dar nu uita de bani.

-Uite si la tiganul ala. Toata ziua sta si fura.
-Eh, oameni si oameni. Au cazier pentru furt mai multi romani decat tigani.
-Pai da, dar eu vorbesc de majoritatea.
-Si eu.

-Tu de ce nu mergi la vot?
-M-as duce, dar mi-e totuna cine iese.
-Asa iti ignori datoria de roman.
-Indiferent cine iese, imi va ignora drepturile de nenumarate ori.
-Totusi nu e bine ce faci.
-Stiu. Si daca votez si daca nu votez, tot rau iese.

-Tu esti mandru ca esti roman?
-Eu ma bucur ca sunt roman.
-Eu vorbeam de mandrie.
-Eu de sentiment.

-Bai, frate. Inceteaza si tu cu sofismele.
-De ce? Le gasesti periculoase?
-Nu! Le gasesc enervante!
-Atunci cu siguranta ca au un sambure de adevar!

- Ma simt ca la o rascruce de drumuri.
-Ce frumos!
-Auzi acolo, frumos! La ce visezi?
- La o aventura!

-Si cum ai reactionat cand ai revazut-o?
-Mi-a stat inima in loc.
-Au!
-Si-a revenit apoi.
-Si ati intrat in vorba?
-Nu. Doar in priviri.

-Am fost azi in parc. O batranica hranea porumbeii!
-Si nu i-ai facut si tu o poza?
-Nu. Am increstat in suflet.

-M-am imbolnavit de necaz!
-I-ai facut necazului cinste.

-Uita-te si tu ce luna plina! Indragostitii isi soptesc vorbe de amor, si tu stai si te uiti la tv!
-Da. e luna plina!Pacat ca e goala inima.

2 comentarii: