luni, 27 august 2012

Recunostinta

-Cand merg aici la Zoo, dau o raita rapid pe la toate animalele si apoi fug de toti si ma plasez in fata acvariilor. Stau cu orele doar ca sa privesc delfinii.
-Eu nu merg niciodata sa vad delfinii la Zoo.
-Cum asa?
-Nu-mi place sa-i vad inchisi! Nu de cand am 'dansat' cu ei in mare.
-Te invidiez! Imi doresc de foarte mult timp sa inot cu delfinii!
-Ah..ma simt vinovat..
-Pai de ce?
-Pentru ca eu nici macar nu mi-am dorit acest lucru. Ai mei au vrut sa o faca..si i-au luat si pe copii cu ei.

Nu, nu te simti vinovat. Doar nu uita sa multumesti cerului in fiecare zi pentru ocaziile minunate pe cale ti le daruieste, fara macar sa le ceri.

2 comentarii:

  1. Aseara...am iesit afara(desi era foarte frig) si am stat cam 20 min admirand luna.Era asa maree,luminoasa si frumoasa:D..si chiar am multumit cerului pentru simpla ocazie pe care mi-a oferit-o; de a privi o luna plina:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. A fost o luna superba, cum numai in lunile de toamna tarzie - iarna poate fi...

    Ei, cine stie..poate odta vom multumi pentru o aurora :)

    RăspundețiȘtergere